Oké, ik ben na zo’n 10 jaar terug op dit forum. Pcos, tweeling gekregen in 2011 met behandelingen. Spontaan zwanger 2011, en nog een meisje gekregen in 2012. Inmiddels een nieuwe partner, afgelopen juni zwanger maar miskraam. Daarna weer last van pcos. Cyclus werd steeds langer, gister afspraak ziekenhuis gehad. In januari beginnen met clomid of prikken. Ik zit nu op dag 61 van mijn cyclus. Voelde me toch wat gek, deed vanmorgen een test, maar daarna stond de kpn voor de deur. Ik kijk 45 minuten later, zie ik dit streepje. Ik weet dus niet of het binnen de afleestijd stond of niet. Wat denken jullie? Of stap ik zo op de fiets om er nog 1 te halen? Ik zou werkelijk mijn geluk niet op kunnen als het echt zo is!
Toch maar op de fiets nog eens. Weer dezelfde halen? En maakte het uit als het buiten de aflees tijd was?
Ik zie bij de eerste wel wat bij de tweede nu niks... Zie je zelf wel wat? En welke kleur is dat? Anders morgen weer testen met ochtendurine
Die waar 2 tests op staan. Zijn beide je nieuwe tests? Ik zou even een dagje overslaan en dan weer testen. Aangezien er daar 1 een streepje heeft en 1 niet.
Mijn posi kruidvat tests begonnen super vaag. Maar aangezien ik niet goed wist wanneer mijn eisprong exact was.. was dat logisch. Uiteindelijk dus wel zwanger
Het is degene van vanmorgen, en zojuist. Ik denk ook even paar dagen wachten. En is het toch niet zo, dan vol goede moed in januari starten. Zou alleen zo mooi zijn als dat niet nodig is. Testen is ook lastig met zulke lange cyclussen. Geen idee wanneer je dan ongesteld moet worden ja of nee. We gaan het zien. Ik update hier vandeweek wel even!
het vervelende is dat deze testen echt duidelijk voorgedrukte streepjes hebben tegenwoordig. Ik zie helaas niets op je test en je eerste was een indroger van opgehoopte urine zo te zien..