Ikea kast

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zouden jullie doen

1. Alleen kast een

2. Ook kast 2

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
  2. natjes

natjes Niet meer actief

Ik heb de linker als kledingkast voor zoontje... Het past, maar eigenlijk was meer ruimte prettiger geweest!

3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
  4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou 2 erbij doen.

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Kast 2 erbij!

6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Je kunt nooit opbergruimte genoeg hebben :)

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zou kast twee erbij doen, als hij straks uit de collectie is krijg je misschien spijt? Als je de plek ervoor heb zou ik het doen!

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zelf zou ik alleen 1 doen en kijken hoe het bevalt. Je kan altijd over een maand nog de 2e erbij kopen

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb kast twee erbij. Mijn ervaring is (zeker met een meisje) dat je niet genoeg ruimte voor kleding kan hebben! Daarnaast is het ook een leuke opberger voor speelgoed, spelletjes, puzzels.

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wij hebben kast 1 en dan nog twee kleine erbij. Kinderen worden groter en hun kleding ook volgend jaar is hij echt veel te klein en kan je er nog een bij halen en zit je met kleurverschil ik zou ze echt allebij halen.

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Een extra kast komt bij kinderen altijd van pas!

Is het misschien niet zo direct voor echte kleding, dan is het wel voor lakens, eventuele dekens, kussens of desnoods speelgoed dat in de kamer mag opgeborgen worden.

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ligt er wat mij betreft aan voor hoelang je de kast koopt. Is het een kast die bij wijze van mee moet gaan totdat ze tiener is of een kast voor een paar jaartjes en heeft ze veel speelgoed (en ook op haar kamer of bevindt zich dit veelal beneden bijv).

Wij hadden voor onze oudste alleen de kledingkast gekocht en voldeed prima voor al haar kleding en ondergoed, zwemkleding, beddengoed, een la met verkleedkleding en eentje met knuffels. Maar zij had wel nog een opberger erbij op haar kamer (kleine woonkamer en deel speelgoed is boven). Simpel wit kastje met roze bakken. Middelste heeft de kast nu en heeft hem weer gecombineerd met een ander wit kastje van Ikea. Vind het erg leuk staan en de grote kledingkast combineert gewoon vrij simpel met andere items.

Persoonlijk vind ik het bankje uit afbeelding 1 leuker, maar is de kast uit afbeelding 2 denk ik praktischer. Maar in een kleine kamer zou ik afbeelding 2 weer wat 'te' vinden ofzo geloof ik haha. En helemaal in combi met en bankje en kast uit afbeelding 2.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou 2 erbij doen!

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou de tweede er ook echt bij doen!

15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Dank je wel meiden. Ik neem ze allebei. Ze heeft ook aardig wat speelgoed en inderdaad de kleren worden ook steeds groter en straks met de winter ook weer dikker. Bedankt voor de snelle reactie's. morgen gaat me vriend het ophalen en in elkaar zetten. Ik denk dat ik dan even vlucht haha. Stel dat die weer schroefjes overhoud of te kort komt haha

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoeveel ruimte heeft de eerste? Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel kleding je hebt.
    Je kan evt eerst de ene kopen en als je niet alles erin krijgt de tweede erbij kopen?

17. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wij hebben die eerste kast ook en hebben er nog een kast bijgekocht uit dezelfde serie, wegens toch wel erg krap.

Deel Deze Pagina