ik kijk eerst wat ze zelf zegt. maar heb een beetje een idee. ik kreeg toen ik poetste 10 euro per uur maar daar was ik continu bezig ( en 26) zij hoeft bij wijze van alleen op de bank te zitten. ze hoeft niet met ze ergens heen of te verzorgen ( hoogstens een schone luiers) niet uit bed te halen en geen eten te geven. het is van kwart over 3 tot zeg half 5/kwart voor 5.
ik zou het op mijn 20ste ook niet hebben gedaan voor 8,50. ik kreeg op mijn 16de al 10 euro per uur voor oppassen en schoonmaakwerk.
Onee vind 8, 50 voor 1, 5u echt weinig! Ze moet toch ook heen en weer? Zou t afronden voor 10 euro. Tientje geven is toch ook makkelijker haha
ik kijk even wat ze zelf zegt. tot 10 euro wil ik evt noggaan maar meer echt niet. ik verdiende dat nog niet eens bij mn baas vroeger
nee ik heb er nog twee waarvan er 1 nog baby. hoe moet ik mn oudste dan omkleden? warm/benauwd en nog twee kindjes in de gaten houden dat gaat hem niet worden
Ik zou 10 euro doen.. bij zulke oppasdingetjes zou ik niet blijven omrekenen met hoeveel jij verdiende toen je.. etc etc. Ze moet er rekening mee houden wat betreft haar planning voor de dag. Ook al is het maar 1,5.. uiteindelijk plan je je dag er wel om heen.
Mijn dochter gaat ook bijna beginnen, hier gaan die andere 2 gewoon mee. Laat m wel in de kinderwagen.
het is voor elke week, ik heb helaas door omstandigheden geen andere keus, is verder ook niet belangrijk. ik weet nu ongeveer hoe en wat. 8,50 minimaal en 10 euro max. bedankt voor de antwoorden dames
Ik vind het ook weinig. Zou 10-15 euro geven. Vooral als het om 2 kindjes gaat waar ze op moet passen.
Ik zou 10 E geven hoor. En als het structureel is met haar in overleg gaan wat ze ervoor wil hebben per keer. Maar ms had je dat al gedaan, maar dat heb ik dan ms gemist?
Wat een verschillende reacties. Ik vind 10 euro een prima bedrag. Zwemles wordt wel een duur grapje zo.