Omdat je door te testen kunt zien of er een oploop zit in je streepjes en dat al enigszins een beetje zekerheid geeft ( schijnzekerheid, dat dan wel weer)
Precies. Gisteren namen al mijn symptomen ineens af, borsten werden zelfs slap. Dus ik schoot meteen helemaal in de stress en dacht, als ik nu blijf testen en ze worden lichter, weet ik alvast dat het weer mis is.. Laatste mk ontdekten we bij 6 wk echo dat het met 4 wk al gestopt was en dat was zo akelig
Inderdaad niet meer gaan testen zoals de meeste al zeggen. Hoe moeilijk het ook is. Zoek voldoende afleiding zodat de week snel voorbij gaat. De echo kan je het meeste geruststelling geven
Heel herkenbaar dat je door bent blijven testen, bij mij is het ook 3 jeer vroeg mis gegaan. Maar toen was mijn test al snel echt duidelijk lichter. Jouw testen zien er mooi uit meid, en symptomen kunnen komen en gaan dat is normaal. Ik begrijp je onzekerheid volkomen. Ook krampen zijn normaal, dat is het oprekken van de banden/groeien van de baarmoeder. Natuurlijk kan ik hiermee niks garanderen maar hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb. Succes met wachten tot de eerste echo
Je test van vandaag is absoluut niet lichter hoor.. ik had het deze zwangerschap ook, 1 dag was echt lichter.. maar inmiddels 6 goede echo's verder.. Vorige zwangerschap liepen ze perfect op en had ik bij 6 weken geen kloppend hartje. Conclusie hou vertrouwen, en ja weet uit ervaring hoe eng het is
Dat snap ik! Maar waarom doortesten als het al knalt. Je kunt jezelf er alleen maar onzeker mee maken als een streepje íets lichter is. Kan makkelijk aan de test liggen