Ik heb de hap net gebeld en ik word zo door een doktersassistente teruggebeld. Ik hoor dan verder hoe of wat en of ik mag komen!
Het gaat niet zomaar ontsteken hoor mijn zusje was ooit een achterkantje van een oorbel kwijt geraakt in bed nooit meer gevonden tot mijn ma een keer haar oren aan het schoonmaken was en iets zag glinsteren toen viel het kwartje zat het achterkantje dus in haar oor. Met een flinke scheut olie is het er weer uitgekomen (nu gaat dat denk ik makkelijker met een achterkantje van een oorbel dan met een watje)
Hahaha.... ik werd net teruggebeld en die vrouw zei tegen me: "Jij hebt een watje in je oor?" Eigenlijk had ik moeten antwoorden met: "Ik kan u niet verstaan, ik heb een watje in mijn oor."
ik doe dat ook altijd, met het staafje in mijn oor heerlijk hopelijk krijgen ze het eruit. als je man het al niet ziet zitten zou ik ook gegaan zijn.
Maar kan dat olie geen kwaad in je oor dan? Het lijkt mij dat er na die tijd ook nog wel een laagje olie achterblijft in je oor. Waar dan allemaal stofjes aan blijven plakken. Bah!
misschien raar hoor maar... een wattenstaafje.. helemaal in je oor! Das wel een heel eind... we hebben het toch gewoon over een wattenstaafje... zo waar kanten een watje zit?
Nee hoor kan geen kwaad als je je oren uit moet laten spuiten moet je ook eerst een aantal dagen druppelen met zonnebloemolie of zoeteolie maar je kunt ook gewoon olijfolie gebruiken.
Ben er weer hoor, watjesloos. De dokter kon het er met een pincet zo uithalen en ik stond met 1 minuut weer buiten. "Dit is de snelste ingreep die ik vandaag gedaan heb" zei hij. Achteraf kon ik het toch misschien mijn man wel laten doen.... Naja probleem opgelost. De dokter zei me ook dat je nooit met een staafje je gehoorgang in mag gaan. Dus....
Hahaha!! Sorry, maar ik moest stiekum toch wel een beetje lachen in mezelf om dit probleem Wattendoos hahahaha! Ik maak ook elke dag mijn oren zo schoon Héérlijk! whoehahaha!
ja, maar juist doordat je je oren elke dag schoonmaakt, word er steeds meer oorsmeer aangemaakt. Ik maak mijn oren bijna nooit schoon en heb bijna geen oorsmeer
zo, bijzonder zo'n ding helemaal in je oor! Je kunt de hap bellen, dan kan de telefonist(e) ook inschatten of je moet komen of niet.