Fijn dat het is opgelost. Zo heb ik een keer een visgraatje in m'n keel gehad. Van alles zelf geprobeerd te eten en te drinken niks hielp. Dus de volgende dag toch maar langs de Ha. Die kon er niet bij, dus naar de kno arts. Met een cameraatje gekeken(wat niet echt fijn is) Hij zei daar kan ik zo niet bij, moeten we onder narcose weg halen. Ik dacht echt dat hij een grapje maakte. Niet dus, het was echt officieel hoor. Operatie schort aan infuus enz. Whahahaha dit geloof je toch niet. Dus nu eet ik geen vis meer.
dat heb ik een keer gedaan omdat de jongste hier een half busje bellenblaas op had ik dacht nog, nou ze zullen wel zeggen , njah daar bel je toch niet voor, maar dat liep effe anders het kan dus heel gevaarlijk zijn, en ik was blij dat ik toch had gebeld dus ik neem als ik ergens over twijfel altijd contact met de assistente op, en die kan dan beoordelen of ik langs moet komen..
Even offtopic. Voor een visgraatje onder narcose? Hoe lang heeft dat kreng er gezeten? Dat is namelijk een actie dat mij kan overkomen. Heb vaak een graatje klem zitten. Ontopic: Ben blij voor je dat het eruit is. Je kan het beste met water je oren schoonmaken en dan een watje lang je hooringang schoonmaken.
Eerst een aantal dagen druppelen met zonnebloemolie? Nog nooit gehoord, en mijn oren zijn al zo'n 4 keer uit gespoten...(hoe klinkt dat nou weer) Ontopic, hoe krijg je het voor elkaar...fijn dat hij eruit is!
haha dacht ff dit topic doorlezen en alles is weer goed ik doe het ook zeker om de dag hoor me oor schoonmaken anders voel ik me vies .. ( zal wel meevallen maar dat zegt mn gevoel )
ik heb vanmorgen na het douchen heerlijk mijn oren met een staafje gedaan en moest gelijk aan je denken hahahaha
haha, nee ze zaten ook niet los. heb het wel al eens gehad dat ze losser zaten (het watje op het staafje) maar gelukkig nog niet dat ze in mijn oor bleven zitten
jeetje zeg, dan maak ik dus ook te vaak mijn oren schoon ben blij dat het bij mij nog nooit gebeurd is nu moet ik elke keer als ik mijn oren schoonmaak aan jou denken fijn dat hij er nu wel weer uit is
hahahaha, grappig dit! Fijn dat het gelukt is. Ik maak ook altijd mijn oren schoon met wattenstaafjes.