gister sliep mijn zoontje van 6 weken heel veel en vandaag is het alleen maar huilen, zodra hij bij me ligt is het, is dit een sprongetje?
ja het bij je willen zijn hoort echt bij een sprongetje. Met een week of 6 dan zijn ze wat gewend aan de wereld en kunnen ze ook vertrouwende geluiden/gezichten herkennen zoals papa en mama. Het kan even schrikken zijn als ze papa en mama ineens missen.
oke ik dacht het al, maar toch even beetje zeker weten! hij is 4 weken te vroeg geboren en dacht eerst dat het sprongetje zo'n 6 weken na de uitgerekende datum zou komen
ja hoe je precies moet rekenen met die sprongetjes is mij ook niet helemaal duidelijk, op het cb hebben ze al eens uitgelegd dat een uitgerekende datum ook maar koffiedik kijken is. Een vriendin van mij heeft bij 2 verloskundigen een termijnecho gehad en bij de 1e kwam er 10 oktober uit en bij de 2e 2 november, daar zit ook nogal een verschilletje in he?? Ik keek gewoon of het een paar weken voor of na het sprongetje klopte.
hij blijft maar huilen!! heeft ie de fles gehad schone luier boertje gedaan nog even knuffelen en dan leg ik hem weer in de box of in zijn bedje en na een paar minuten is het weer huilen geblazen! hoe lang zou het nog duren..