gewoon een vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jessica 1985, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

    Wat een lekker weertje he :D
    Nou wou ik met Jeffrey(7 week oud) vanmiddag lekker gaan wandelen,
    mijn vraag was dan ook wat trekken jullie de kleintjes aan voor kleren en gebruiken jullie ook nog een deken de kinder wagen?
    Ben namelijk best bang dat hij het te koud of warm heeft?

    IK hoop van jullie te horen


    Liefs Jessica
     
  2. Eigenlijk moet je kijken wat je zelf aantrekt en wat zelf lekker voelt. Het word heel erg warm vandaag dus ik zou zeker geen deken doen en gewoon een broekje met een tshirtje..en voor de zekerheid iets warmers als een truitje met lange mouwen of een luchtig dekentje meenemen!
    Je moet alleen uitkijken dat er niet heel veel wind in de kinderwagen komt..Wandelse!
     
  3. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

    Bedankt voor uw reactie.
    Ik dacht ook al aan een t-shirtje en broekje:D
    Jah heerlijk weer wordt het :D

    Gr Liefs Jessica
     
  4. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Lekker weer he. Het zou 30 graden worden. Mijn zoontje draagt een t shirtje en korte broek. Wel sokjes (nog). Op de wandelwagen heb ik een parasolletje en de kap gaat omhoog. Een dun lakentje neem ik mee voor over hem heen als het waait.
     
  5. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Hou altijd in je hoofd liever te koud dan te warm. Het is toch een beetje testen. Fabian heeft het snel te warm dus die hoeft niet zoveel aan, andere kindjes hebben het weer snel koud. Ik zou zeggen begin met het aantal lagen die je zelf aan heb plus 1 omdat je kleine stil ligt en controlleer hem regelmatig in zijn nekje. Voelt hij warm trek je wat uit en voelt hij wat frisjes doe je wat aan. Z'n handen zijn trouwens geen goede meter..
     
  6. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik zou hem lekker een shirtje en een broekje aan doen, petje mee voor de zon. Vergeet hem niet in te smeren!

    Wandel ze.
     
  7. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hier waait het erg. Jelte had vanochtend tijdens het wandelen, een rompertje en een katoenen ( dun) boxpakje aan ( met blote onderbenen). In de wandelwagen een lakentje met een dun katoenen dekentje, met de kap omhoog. Moet eerlijk zeggen, dekentje was door de wind wel nodig.
     
  8. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    idd goed insmeren!
    Ik doe ook altijd een zomerhoedje of petje op omdat Erik zoveel haar heeft daar kan ik niet insmeren en het hoofdhuidje verbrand wel door de haren heen.
    En het is ook fijn dat zijn oogjes dan beetje is afgeschermd tegen de zon.
     
  9. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik kleed mijn zoon altijd zo als ik me voel als ik het warm heeft dan heeft hij het ook warm..
    en hij is nog nooit ziek geweest..
     

Deel Deze Pagina