Uitbakeren tips

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Barbera, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb even een vraagje. Mijn zoontje heeft vanaf het begin in de pacco geslapen. Vanaf een maand of 4 begon hij echt actief te rollen dus ben ik gestopt. Het was toen nog wel echt nodig om hem strak in de stoppen want zijn armen hielden hem alleen maar wakker.
    Nu is hij ruim 6 maanden maar kan nog steeds niet goed slapen met losse armen. Hij is nu ook zo sterk dat het strakke instoppen niet meer helpt. Hij ligt momenteel in een winterslaapzak met lange mouwen.
    Ik weet even niet hoe ik het nu moet aanpakken. Hij trekt ook steeds die speen uit zn mondje. Dat vind ik niet eens zo vervelend, meer het feit dat ik hem ergens anders bijna niet te slapen kan leggen omdat ik hem dan niet strak kan instoppen. In de kinderwagenbak past hij nu ook niet meer, dus wat nu? Graag tips en advies wat te doen.

Bedankt!

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hier ging me zoontje rond die tijd echt met een knuffel kroelen, dus hadden ze handjes wat te doen. Misschien wat om te proberen?

Maakt hij zichzelf echt wakker?

3. Leonora86

Leonora86 Actief lid

29 jan 2014
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde probleem. Met twee armen los slapen is nog steeds een probleem en mijn zoontje is bijna 7 maanden. Ik lees graag met je mee!

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    En slapen op de buik? Zo is het hier gegaan na het inbakeren.

5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Inderdaad een knuffeldoekje en gewoon maar cold turkey gestopt. Ik wist niet hoe ik het kon afbouwen. Het was even een paar nachtjes wennen voor haar en heb een paar x de speen gegeven, maar het ging daarna goed.

Deel Deze Pagina