Dag dames. Mijn zoontje(4 maanden) is nu sinds ong. een week heel erg onrustig. Hij word ineens snachts huilend wakker(ook echt overstuur), hij is onrustig, niks is goed, hij huilt ontroostbaar en meer als normaal en als hij bijv. Aan het spelen is en hij begint te miepen om te gaan huilen word hij meteen stil als hij mij ziet en gaat lachen totdat ik wegga, dan gaat hij weer miepen. Zijn dit tekenen van een sprongetje? Ik heb eerder nooit wat gemerkt van de sprongetjes dus vandaar mijn vraag want dan kan ik daar wat meer op inspelen.
Dat kan heel goed! Volgens mij is er rond 19 weken een sprongetje, dat is jouw zoontje nu ongeveer? Algemene tekenen van een sprong zijn: - aandacht vragen, rondgesjouwd willen worden en beziggehouden worden - chagrijniger - slechter slapen - eenkennigheid - slechter eten (drinken) Ken je het boek 'Oei, ik groei!'? Hier staat veel in beschreven en ook wanneer alle sprongen ongeveer aan bod komen.
Het kan. Of het is gewoon normaal gedrag van een baby. Of mens in het algemeen. Goeie periodes en slechte.
Ik vind deze sprong ook duidelijker dan de vorige! Hels vind ik hem! Helaas duurt deze ook echt lang! Geloof van 16 weken, hoogtepunt op 17 weken en dan tot 19,5 week. Het is een fase... het is een fase... het is een fase... GZD! Het is een fase!