wateraders

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mexico, Nov 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mexico

mexico Actief lid

Mar 2, 2007
    340
    0
    0
    Hoi, mijn zoontje blijft onrustig in huis ,we hebben al van alles geprobeerd ma eenmaal geaccepteerd dat hij gewoon weinig slaapt en onrustig is. Maar nu zijn we al eens op vakantie naar cp geweest daar sliep hij erg goed, en nu zijn we dit weekend bij mijn ouders geweest ook blijven slapen met z'n drieen en ik merkte dat hij daar veel rustiger was hij sliep zowat een gat in de dag en er zat rust in zijn doen en laten. Nu weet ik dat mijn zusje jaren geleden ook niet kon slapen doordat er water aders rond het huis liepen. Mijn vader heeft toen lood om het huis gelegd en mijn zusje had heel veel energie of zoiets in zich ze is toen door iemand ontladen. Nu kunne somigge mensen zelf die water aders opzoeken en ik zelf kan dat ook en nu dacht ik vandaag laat ik dat eens kijken want er moet iets zijn omdat hij ineens vanacht weer onrustig was terwijl hij nu in z'n eigen bedje lag. En ja hoor het hele huis zit bijna vol en kain zelf ook, ik schoot zo vol. Mijn lieve mannetje voelt zich gewoon niet prettig in huis. sorry voor het lange verhaal, hebben jullie hier vaker van gehoord of zelf ook meegemaakt? wat doen jullie eraan?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn moeder kan ze weghalen. Bij mijn broer heeft ze dat een keer gedaan. En daar is die nooit teruggekomen.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Ja ik heb er wel van gehoord. Niet meegemaakt.
    Ik weet niet of wateraders hetzelfde zijn als aardstralen?

Je hebt ook stenen/kristallen die erbij kunnen helpen. Ik weet niet welke, dat zou je in zo'n winkel kunnen vragen. Kinderen zijn heel gevoelig, sneu dat hij er zo'n last van heeft. een kennis van mij heeft het advies gekregen om te verhuizen omdat hun huis heel veel stralen heeft, maar dat doen ze niet. Zij hebben een plek in huis gezocht waar ze wel goed slapen. Zou je met jou zoontje ook kunnen proberen (als je dat al niet
    hebt gedaan?)

Ik weet niet of wij aardstralen of wateraders hebben, maar Merel sliep in de ene kamer niet goed. Wij hebben haar verhuisd naar een andere kamer en ze slaapt als een roosje! Misschien een idee om dat te proberen?

4. yara06

yara06 Actief lid

Mar 10, 2007
    119
    0
    0
    magneet onder het bedje leggen, wil ook wel eens helpen!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Hoe zoek je die wateraders op dan?

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Wat zijn wateraders? en aardstralen?

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    ik heb er vroeger zelf last van gehad,wij hadden ook een soort van waterbron onder het huis,mijn ouders hebben me op een andere kamer gelegd en toen had ik er geen last meer van.

8. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    WATERADERS EN AARDSTRALEN

Wat doen wateraders en aardstralen met onze gezondheid?

Het leven bestaat uit trillingen, zoals bijvoorbeeld geluid.
    Trillingen zijn onzichtbaar.
    Aardstralen en wateraders zitten diep onder de grond en deze geven een bepaalde trilling door.
    Het lichaam vangt deze trilling op.
    Het lichaam is niet gewend aan deze trilling en moet zich daar op instellen.
    Voor mensen die daar gevoelig voor zijn kost dit veel energie.
    Meer energie als het lichaam kan verwerken, daardoor heeft het lichaam energie te weinig om bijvoorbeeld van ziekten te herstellen,deze personen zijn zonder reden ook altijd moe.

Veelal kan worden aangenomen dat volwassenen of kinderen die op een kruising van wateraders liggen vaak problemen hebben met de blaas, bedplassen, laat zindelijk zijn, koude voeten, huidproblemen, nierbekkenontsteking, gewrichtspijnen hebben en zelfs reuma kan hierdoor ontstaan.
    Een kruising van een waterader met een aardstraal kan lijden tot:
    Veelvuldige hoofdpijn(migraine), slapeloosheid, rugklachten, oververmoeidheid, allergieën, astma, problemen met de hormonen en het uitblijven van een zwangerschap.

Een kruising van aardstralen kan lijden tot:
    Eczeem en darmproblemen.
    Personen die hun bed op een zogenaamde ster (waar diverse stralingen elkaar kruisen) hebben staan kunnen op den duur rekenen op ernstige ziekten.

Wateraders en aardstralen veroorzaken vaak klachten als men lang op een bepaalde plaats verblijft, dit is ook weer afhankelijk van de persoon zelf.
    In bed wordt doorgaans 6 tot 8 uur doorgebracht en aangezien men ligt in bed kan men zich niet aarden, dit wil zeggen de negatieve energie afvoeren, en daardoor laadt het lichaam de negatieve energie op van de aardstralen.
    Het gevolg is dat er zich blokkades vormen in het lichaam op die plaats waar zich een kruising bevindt en daar krijgt men dan op den duur dan ook klachten.
    Deze kunnen zijn van onrustig slapen, ‘s morgens niet goed uitgerust zijn, moeilijk in slaap kunnen komen, vermoeidheid in de benen, krampen, hoofdpijn, astma, bronchitis, depressief enz. enz.
    Vaak komt het voor dat een gedeelte van het bed belast is met aardstralen of met een waterader en het andere gedeelte vrij is, de ene persoon kan dan last hebben van veel kwalen terwijl de partner nergens last van heeft.

Op plaatsen waar aardstralen zich kruisen, kunnen gevaarlijke plaatsen ontstaan voor mens en dier, dit is afhankelijk van hoe lang men zich op de kruising begeeft en hoe sterk de straling is die er uit komt.

Wateraders zijn onderaardse kanalen die door de grond lopen.
    Wateraders kunnen elkaar kruisen en dan ontstaan er zeer gevaarlijke plaatsen.
    De wateraders lopen op verschillende dieptes over elkaar en dan komt er veel straling uit de grond op de plaats waar ze zich kruisen.

Breuken zijn onderaardse scheuren die ontstaan door aardbevingen en trillingen in de grond.
    Hun breedte varieert en door een breuk kan de negativiteit van de straling vrij gemakkelijk omhoog stijgen.

Leylijnen zijn positieve stralingen, deze stralen een gunstige straling uit voor mens en dier.

Enkele kenmerken als er aardstralen aanwezig zijn:
    - bomen groeien scheef of slecht
    - verlaging van een coniferen heg
    - planten in huis groeien slecht op die plaats
    - katten liggen altijd op een plaats waar straling aanwezig is
    - bijen en mieren maken er hun nest.

Enkele kenmerken als er geen straling aanwezig is:
    - je voelt je zelf op je gemak
    - een hond gaat altijd op een plaats liggen die stralingvrij is.
    Kippen gaan nooit op een plaats slapen waar een aardstraal of waterader loopt.

Wat is aardstraling?
    Vanuit het middelpunt van de aarde komt straling aan de oppervlakte.
    Dit is een heel natuurlijke (elektro-)magnetische straling.
    Op zich kan deze verspreide straling geen kwaad.
    Onderweg ontmoet deze straling echter onderaardse riviertjes of smallere onderaardse waterlopen die er in ons land vrijwel overal zijn. Het water van deze riviertjes bundelt de diffuse straling.
    Gevolg is dat deze straling (vooral op kruisingen van ‘wateraderen’) sterk geconcentreerd is.
    Het effect is te vergelijken met zonlicht-schijnsel door een loupe/glas.
    Tegenwoordig kan men niet meer zeggen dat aardstraling niet bestaat,daar het meetbaar is en er vooral de laatste tijd in Duitsland veel onderzoek naar gedaan is en door wetenschappers publikaties over geschreven zijn.
    Aardstraling komt verder veelvuldig voort uit scheuringen in de hogere lagen van de aardkorst.
    Dit soort aardstraling (ik noem het een gasbaan),het is tevens magnetische energie,vult een tekort aan energie op,aan de zwakste plek van het lichaam en heeft daar een constante zeer negatieve;vergiftigende werking.
    Dat het een soort gas te noemen is,valt af te leiden uit het feit dat het (tijdelijk) met vuur te verwijderen is.

Werking straling:
    Normaal gesproken zorgt de kosmische- en aardstraling voor een evenwicht.
    Echter waar wateraderen en scheuringen zijn,is de aardstraling sterker en is het evenwicht zoek.
    De straling werkt in op het lichaam (de zgn “geopathische belasting”),dat zelf ook op zwakke electromagnetische golven(trillingen) werkt.
    Straling kan energie uit het lichaam “wegzuigen”maar geeft vooral ook blokkades in de energiebanen van het lichaam.(de aura)
    De “gasbaan” werkt daarbij bovendien nog vergiftigend en kan al jaren op dezelfde plek doorwerken.

Bent u al geruime tijd onder behandeling van een magnetiseur en de klachten keren na een korte tijd telkens terug,dan kan de oorzaak aardstraling zijn.
    De magnetiseur heft de energieblokkades (gedeeltelijk)op en de aardstraling thuis zorgt weer voor een nieuwe blokkade.
    Door de aardstraling krijgt het lichaam op bepaalde plaatsen te weinig of vrijwel geen enegie.
    De weerstand neemt sterk af.
    Vooral bij baby’s en kleine kinderen.
    Bedenk dat u 7,8 of meer uren boven de aardstraling slaapt.
    Hierdoor zal de straling vaak op dezelfde lichaamsdelen gericht zijn.
    Daarbij is s‘nachts de straling nog sterker.
    Het gevolg is dat ziekten de kop opsteken.

Ziekten in vele verschijningsvormen.
    Vooral chronische ziekten,zoals chronische keelontsteking,voorhoofdsholte en andere holte ontstekingen,verkoudheid,lopend oor,bronchitis,longontstekingen,migraine,diarree,astma,eczeem,enz.
    Waarbij de oorzaak onbekend is.
    Vooral ook kanker en bloedziekten kunnen zich hierdoor manifesteren.
    Verscheidene natuurartsen zijn ervan overtuigd dat kanker en bloedziekten zich alleen maar manifesteren als gevolg van de inwerking van aardstraling.

Herkenning aanwezigheid aardstraling
    Enkele herkenningspunten zijn:
    Moe de dag beginnen,’s nachts wakker worden/onrustig slapen,onprettig gevoel op bepaalde plaatsen(bv stoel),je in je eigen huis niet thuis voelen,prikkelbaar,opgejaagd voelen,koude voeten,’s ochtends stijve spieren(ook hierbij:eek:orzaak onbekend)

Een kind van circa 1 jaar slaapt ’s middags niet.
    Het huilt veel.
    Slaapt ’s avonds pas laat.
    Oorzaak:bed boven aardstraling.
    Woning wordt stralingvrij gemaakt.
    Het kind slaapt van de ene op de andere dag ’s middags en ’s avonds prima.

Chronische oorontsteking bij kinderen.
    Buisjes worden in het oor aangebracht.
    Het huis stralingvrij maken en het oor geneest vanzelf.

Postduiven doen het slecht.
    Verliezen ook veel jongen.
    Vaak is de oorzaak hiervan aardstraling.

Dieren zijn erg gevoelig voor aardstraling en mijden de straling (honden,koeien,konijnen enz).
    Maar bv katten,bijen,mieren en spinnen kunnen er wel tegen en zoeken het juist op.

Maatregelen tegen aardstraling

In principe is de beste oplossing het huis stralingvrij te maken.
    Ook is het vaak zo als men aardstralen heeft, ook last heeft van verschillende entiteiten,

9. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai,

Wij hadden hier ook last van.
    Ik sliep erg slecht en werd s'morgens erg moe wakker.
    Ook onze Sanne sliep onrustig.
    We hebben toen een kennis van ons gevraagt of hij eens wilde pendelen of er misschien onrustige plekken waren bij ons thuis.
    Idd was dit het geval. We hebben een grote kist met lood in de kelder gezet en sindsdien gaat het stukken beter.
    (eerder was er bij ons in de buurt een grote plas water, hij zei dat het daar mee te maken had)

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    waar vind ik iemand die kan nakijken of er van die stralingen zijn in ons huis? En die ze eventueel ook kan verwijderen.

11. mexico

mexico Actief lid

Mar 2, 2007
    340
    0
    0
    Hoi jantina , als ik het goed begrijp weet uw er heel veel van? Mag ik een pb sturen met wat vraagjes? Bij mijn ouderrs thuis vind kain het wel prettig dit is denk ik omdat ze daar om het huis lood hebben gelegd , dit was omdat mijn zusje er zoveel last van had. Die sliep op een kruising van de water aders. Maar nu ik het verhaal van jantina lees merk ik dat het inderdaad langer is hier want de kenmerken heb ik ook veel en het zit dus ook in ons bed. Ik zelf heb me hier nooit thuis gevoeld misschien dus wel hierdoor? Je kan het zelf opzoeken met een ring een een draad hou hem stil boven een plek gaat hij bewegen zitten daar water aders . Maar niet iedereen kan dit , het is net als pendelen. Boven het bedje van kain gaat de ring als een gek tekeer echt eng om te zien. Maar we hebben maar 1 slaapkamer, dus het is lastig hem te verhuizen. Wel leg ik lood onder zijn bedje zou dit al helpen? We gaan ook verhuizen moet ik daar dan ook meteen lood om het huis heen leggen strax? Wat een vragen allemaal sorry maar vind het zo zielig.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het bestaan van dit soort zaken is nooit wetenschappelijk bewezen. Het 'verwijderen' berust dan ook vooral op bijgeloof en kwakzalverij.
    Geloof er in als je wilt, maar laat je leven er niet door op z'n kop zetten.

Vaak is er een heel normale verklaring voor onrustig slapen: tocht, geluiden, licht.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je in dit soort toestanden gelooft, dan snap ik niet dat je je huis niet gecheckt hebt voor je het kocht?

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @dirksmama. waarschijnlijk was dat toen nog helemaal niet aan de orde. Pas nu ze ene kindje heeft dat niet goed slaapt komt dit kijken.

15. mexico

mexico Actief lid

Mar 2, 2007
    340
    0
    0
    Inderdaad dit was toen niet aan de orde ik ben er niet gevoelig voor en heb toen er niet bij nagedacht nee. Ik kocht dit in mn eentje en nu wonen we er met z'n drieen, vandaar dat we ook gaan verhuizen omdat dit te klein is. Maar of je er nou wel of niet in geloofd . Ik ben berijd in alles te geloven als het mijn mannetje helpt heb ik daar alles voor over!

16. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Zo is dat meid! Hoop dat het opgelost kan worden en dat je mannetje lekker gaat slapen en zich gaat thuis voelen!

17. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

de kids van mn schoonzusje hebben er ook last van gehad. Tis nu opgelost, ik weet niet wat ze gedaan hebben.

Als t kwakzalverij of bijgeloof is,,,,,,,hoe kan een manneke van een paar maanden dit dan merken? Ik bedoel wij kunnen mss zeggen t zit tussen de oren maar ik geloof niet dat je dat bij onze ukkies kunt zeggen

Mexico ik hoop voor je dat t snel beter gaat!

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Mexico ik heb al vaker gehoord van wateraders en tot op heden konden ze het altijd oplossen dus ga niet meteen verhuizen ;)

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    suc6 meissie, hoop dat jullie snel een oplossing vinden!

20. maro

maro Actief lid

Aug 1, 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    mexico veel sterkte ermee en hoop dat het snel opgelost is..

en trek je er niets van aan van mensen die hier een dom commentaar komen geven.. als ze er niet in geloven hebben ze op dit topic ook niks te zoeken...

Share This Page