dit gaat niet goed denk ik.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Biancamv2, Apr 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,
    Vanmorgen weer een test gedaan had wel al bijna een half uurtje eerder geplast voor deze plas.

Heb ipv 4 druppels 3 druppels gebruikt omdat hij gelijk al doorliep.
    kan dat invloed hebben op de kleur van de streep?
    Of gaat het weer mis?

Pfff ben zo bang dat het weer mis gaat. :(

2. Biancamv2

Het lijkt ook als of die streep niet helemaal doorloopt dus zeg maar foutief is.

3. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    bij de kv 2v5 moet je toch t druppels gebruiken? het lijkt me wel als je te weinig gebruikt het streepje lichter uit valt.
    zijn beide testen van vandaag? onderste is een stuk donkerder dus die loopt wel op!

4. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    5 druppels sorry typfoutje

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm ik denk inderdaad zelf de combinatie van half uur eerder geplast en te weinig urine dat hij heel anders uitvalt. En dan kan de test zelf ook mindere kwaliteit zijn.

Laatst had iemand met zelfde urine 2 testen waar echt best wel wat verschil in zat van kruidvat.

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Heb ook eerder een keer op het forum gelezen dat het hcg in het begin van de zwangerschap nog schommelt?. Daar zou het dan ook aan kunnen liggen. denk ook dat je met een half uur van te voren plassen ook best een andere uitslag kan krijgen.

7. guz3

guz3 Actief lid

Feb 17, 2008
    304
    0
    16
    Denk idd even opnieuw en ook je hcg schommeld in het begin nog wat...je hebt een streep en stel dat je het bij de test van gisteren had gehouden, was er niks aan de hand geweest en volaan zwanger!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Als je een half uur eerder geplast hebt en daarna opnieuw geplast en de test gedaan hebt denk ik dat je urine niet geconcentreerd genoeg is.
    Waarom niet meteen met je eerste urine getest?
    Of begrijp ik het niet helemaal?

9. Biancamv2

mijn eerste urine was 3.00 snachts en daarna ben ik nog een paar keer naar de wc geweest.
    moet erg veel plassen steeds.

dus ik dacht ik test na 7 uur.
    maar dat was wel het 4de plasje.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38

Dan is waarschijnlijk je urine niet geconcentreerd genoeg geweest.
    Vanmiddag dus even sparen en opnieuw testen,dan is hij vast weer donkerder;)

Share This Page