Hallo, Aangezien ik het idee heb dat er hier dames zijn die me tips kunnen geven open ik maar even een topicje hiero... Nou het volgende... Sinds gister begonnen met ov testen...gister niks te zien en vandaag begint er een licht kleine tweede roze streep zichtbaar te worden ik vroeg me dus of vanavond weer testen? of morgen gewoon weer? Ik weet wel dat er twee knal streepjes moeten staan voor een positieve test.... Ene mischien rare vraag maar als ik echt een goede knal test heb qua ov testen wanneer dan klussen meteen al? al pas die 24 uur erna? Sorry gewoon voor deze hele (mischien stomme vragen) maar dit is de eerste keer dat ik mijn eisprong op speur met ov testen... Bedankt voor jullie tijd om mij te helpen... groeten
Ik test altijd 2 keer per dag! Zo weet je zeker dat je hem niet mist. En klus op de dag zelf en de dag erna.
Ik zit nu op mijn 11e dag ik heb normaal gesproken een cylus van 25 dagen volgends mijn berekening zou ik morgen of vrijdag eisprong moeten hebben
Ik begon met testen op cd 10, 1 keer per dag. Wel s avonds na het eten. En als hij dan donker werd testte ik 2 keer per dag, ook nog voor t slapen. Meestal was mijn piek s avonds nl. Veel succes!