Dit is met een test 6 dagen voor nod en dat is vandaag wat denken jullie? Ga zoiezo later nog testen hoor vind deze beetje raar kleurtje hebben en erg licht Iemand die dit ook had 6dagen voor nod en zwanger is?
Ik vind 6 dagen voor NOD wel érg vroeg om te testen. Ik zou het over een paar dagen nog een keer proberen.
Is 6d voor NOD bij jou 8dpo? Zo ja, waarom test je dan zo bizar vroeg? Het innestelen vindt plaats tussen 6dpo-10dpo. Wacht toch minstens tot 10/11/12dpo om te testen... Het lijkt de laatste tijd wel of iedereen nog weer vroeger gaat testen...
Het is nu 10 dpo 😉 bij mijn eerste kindje teste ik positief 10dpo maar had ietsje duidelijkere dan deze
Ik zie ook wel heel in de verte iets maar kan het ook niet echt plaatsen. En ik heb ook 6 dagen voor NOD getest omdat ik echt heel sterk het gevoel had dat ik zwanger was, zo moe en misselijk...mijn test was alleen wel iets duidelijker als deze EN achteraf bleek dat ik maar 1 dag voor NOD was want was 5 dagen langer zwanger dan gedacht! Even afwachten dus! Morgen nog eentje doen
Als je je eisprong niet weet kan je moeilijk tellen vanaf DPO lijkt mij, ik heb toen gewoon mijn gevoel gevolgt en die zat goed...
Mijn tekstje was niet echt duidelijk he haha ik ga morgen gewoon nog een testje doen kijken of hij duidelijker is heb wel wat symptomen die ik ook erg vroeg had bij nr1
Aah oke dan snap ik waarom je nu getest hebt. Ik heb vorige week ook getest op 10 dpo (toen alleen nog negatief). Ik lijk ook wel iets te zien maar het is nog iets te vaagjes. Laten we hopen dat hij mooi oploopt!
Daar heb je gelijk in! Maar niet iedereen is er zo mee bezig, ik hield toen mijn 28 dagen aan en dacht ook nee man kan nog helemaal niet testen moet pas over een week ongesteld worden en dan kan ik pas testen. Maar mijn gevoel zei gewoon je bent zwanger en dacht fuck it ik doe gewoon al een test...en die was positief, cyclus was achteraf dus maar 23 dagen. Maargoed on topic! Ben benieuwd naar een volgende test, je hebt nog even!
Ik zie hem wel in de verte! ik zou over een paar dagen weer testen als ik jou was! Nog even afwachten meis!
Ik kreeg hele erge krampen vanacht en toen begon ik te bloeden helaas toch niet goed gegaan daarbinnen
Zie wel wat maar lijkt meer een vlek dan streep. Over 2 dagen nog is testen. Edit zie nu je andere bericht. Balen dat bloeden begon hopelijk volgende ronde meer geluk