Iemand tips om een evt. ongi op te wekken? Of tips voor goede testen en tijdstippen? Had de eerste paar dagen voor en na mij NOD allemaal kwaaltjes. De afgelopen week helemaal niks en nu sinds gisteren doen mijn buik weer zeer. Steken en opgezet. Zit nu zelfs met de knoop los terwijl deze broek vandaag toch echt lekker zat. Heb zaterdag de zoveelste nega test gehad. Test steeds met ochtendurine. Heb de digitale cb voor de laatste 2 testen gebruikt. Daarvoor kruidvat 2 voor 10 euro. Ik zit in ronde 1 dus weet niet wat mijn cyclus zou zijn.
je cyclus kan langer zijn natuurlijk, ik zou nog even afwachten. je kan natuurlijk wel regelmatig testen of je zwanger bent maar te vaak teleurgesteld worden is ook niet leuk. Volgens mij zijn er vrouwen die om de 2 maanden ongesteld worden, die hebben een hele lange cyclus. Menstruatie opwekken, weet niet of dat wel een goed idee is. heb ook geen idee hoe dat zou moeten. Ik zou afwachten, ook al is dat heel moeilijk
Ik had ook last van allemaal vage klachten.. de eerste rond duurde het 53 dagen voordat ik weer ongi werd! Ik denk dat je lichaam aan het ontpillen is.. Ik ben nu bijna 4 maanden verder en nog steeds aan het wachten op mijn ongi van ronde 2. Schiet allemaal niet op, maar er is niks aan te doen. Volgens mij doen ze je ongi alleen maar opwekken met medicijnen (clomid geloof ik) als je heel lang niet ongi bent geweest of geen eisprong heb? Maar omdat je net bezig bent.. zou ik gewoon ff afwachten.. ik werd ook gefrustreerd de eerste ronde en had echt zoiets van.. kom op met die rot ongi dan kan ik weer verder! Ook zat testen gedaan en deze waren allemaal nega. Wacht het gewoon nog ff af! Succes..