Lieve dames, ik ben, volgens mijn vorige echo, morgen 10 weken zwanger. Sinds vandaag ben ik ook minder misselijk en kan ik weer beter eten. Ook mijn zuuroprispingen zijn weg. 's Avonds leek mijn buikje ook echt gezwollen, het leek wel of ik 6 maanden zwanger was. Nu is dit ook weg en lijkt mijn buikje op mijn buikje zoals voor mijn zwangerschap. Nu ben ik zo bang dat er iets mis is gegaan. Herkent iemand dit? Mijn volgende echo is pas binnen een kleine twee weken.
Ik herken het! Vorige zwangerschap, en nu ook weer hoor. Bij deze zwangerschap was ik bijvoorbeeld vanaf week 6 een klein beetje misselijk, met 9 weken opeens nergens meer last van... Echo was prima! Lastig heh
Ook ik herken de verschrikkelijke onzekerheid. Ook bijna geen kwaaltjes meer, af aan het tellen naar de echo. Dacht zeker te weten dat het alweer mis was. Maar we hadden vandaag een prachtige echo en het zag er allemaal prima uit. Echt.....proberen los te laten. Kwaaltjes of geen kwaaltjes, wil echt niets zeggen. Ik weet hoe moeilijk het is. Maar heb vertrouwen in je lichaam en in je kleine beeb! Sterkte en succes!
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Het stelt mij al een beetje meer gerust, maar wat zal ik blij zijn als ik 11 september terug moet voor mijn echo. Ik wens jullie nog het allerbeste met jullie zwangerschap!
Niet druk om maken meid! Het is heel herkenbaar.. na +/- 10 weken waren bij mij de klachtjes ook weg. Geniet er maar even van, want voor je het weet krijg je last van je rug, maagzuur, moeheid etc. It will be back
ik heb in die 14 weken nooit echt veel last gehad gehad van erge kwaaltjes, zoals overgeven en misselijkheid
heb er altijd wel last van gehad was altijd misselijk of ik nou at of niet en dat ook snachts maar heb het gehad tot aan 12 a 13 wkn gelukkig nu wat beter