Ik heb nu de afgelopen 2 nachten helse kramp gehad. Weet mijzelf dan geen houding te geven, verschrikkelijk! Kan dan alleen janken en wordt gewoon misselijk van de pijn. Overdag geen last van. Heb dan alleen lichte menstruatie krampen. Overigens heb ik niet gebloed. Wie herkent dit en weet wat dit kan zijn?
Misschien omdat je lichaam dan tot rust komt? Ik weet t ook niey zo goed maar als je t niet vertrouwt vk bellen he. Je bent wel.nog vroeg dus misschien dat die nog aant innestellen is?
Kan het geen innesteling zijn? Ik heb dit ook gehad toen ik ongeveer 4 weken was. Dacht echt dat m'n baarmoeder eruit getrokken werd, en na 15 minuten trok het weg en kwam het weer. Als je het idd niet vertrouwd toch de VK bellen.
Hier ook gehad tot ongeveer 6 a 7 weken. Dacht echt elke keer dat ik een miskraam zou krijgen en gyn. heeft om de dag bloed geprikt en echo gemaakt ivm angst voor bbz. Uiteindelijk was alles goed, in week 7 werd het stuk minder en erna is het gelukkig weggebleven. Wat de oorzaak was is nog steeds niet duidelijk.