Hallo allemaal. 3 jaar geleden werd ik op mijn 25ste weduwe met een zoontje van 2.5 en toen 7 weken zwanger van een dochter. Inmiddels dolgelukkig in de nieuwe liefde met mijn 2 kinderen van bijna 6 en 2.5. Mijn vriend heeft zelf geen kinderen en doet het echt perfect met mijn kids. Nu hebben wij een wens voor een eigen kindje. voor mij voelt dit heel dubbel. Ene kant heel erg gewenst andere kant vind ik het doodeng. Ik vroeg mij af of mensen zich herkennen in zo'n situatie
Heftig zeg! En ook spannend.. weer een nieuw hoofdstuk in jullie leven. Ik herken me niet in je verhaal maar wou toch even reageren.
Maar even helemaal los daarvan, ik snap je gevoel wel hoor. Helaas is dit iets waar je zelf uit zult moeten komen. En als het goed voelt, waarom niet? Je moet niet denken dat je je kindjes van je overleden man nu benadeeld of iets in die zin meis. Heb je het er wel al met je vriend over kunnen hebben?
Jeetje dat is inderdaad heftig! Ik kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is. Daar valt ws niks aan te doen, behalve te weten dat je overleden liefde had gewild dat je gelukkig zou zijn en dat uiteindelijk ook beter is voor je kinderen. Sterkte!
Ik heb een halfbroer en een volle broer en zus. Ik heb mijn halfbroer altijd als een volle broer gezien, voelde ook niet anders. Wel was er een groot leeftijdsverschil. Hierdoor mijn stiefvader ook nooit als een vaderfiguur gezien. Voor je kindjes fijn dat ze toch weer een vaderfiguur in hun leven hebben. Ze zijn nog zo jong. Ik denk dat het voor je kinderen alleen maar fijn is. Wat mij lastig lijkt is of je partner zijn biologisch eigen kind voor zal trekken. Daar moet je goed over praten.
Ik zit niet in dezelfde situatie maar wil even zeggen dat ik het heel leuk voor je vind dat je weer geluk in je leven hebt!! Niet iedereen kan dat een ander gunnen.
Spannend meid . Kan me voorstellen (zover mogelijk) dat dit eng is.. Fijn dat je weer iemand hebt leren kennen om je leven mee te delen.. Geen echt advies, volg je hart
Lieve Winnie, wat ontzettend fijn voor je. Zowel je nieuwe liefde, als jullie beslissing om voor een kindje van jullie samen te gaan. Het zal dubbel zijn, maar als het goed voelt.. volg je hart, dat is altijd goed. Ik wens jullie heel veel succes samen. Duimen maar dat het gauw raak is.
He meid wat mooi dat je een lieve vriend heb getroffen die met jou zijn leven wil delen. En daarbij de zorg van je twee kleine kinderen. Ik zou zeggen als het goed voelt gewoon lekker doen, niets is mooier toch. Je heb gelijk dat je door gaat met je leven en geloof me dat zou je lieve engelen man ook vinden. Op en top genieten, leven is veelste kort. Dikke knufff
Ik denk dat je man niet anders had gewild dan dat je gelukkig zou zijn! En dat je kindjes met een vader figuur opgroeien.. Heel fijn dat je weer een liefde heb kunnen vinden waarmee je alles wilt delen! Ik hoop dat je heel gelukkig word en weet zeker dat je man vanaf boven mee kijkt!
Lieve Winnie, Ik vind dat je er voor moet gaan! Lekker genieten van je kindjes en je nieuwe grote liefde.. en een kindje van jullie samen. Ik kan me voorstellen dat het heel eng is. (eigenlijk natuurlijk helemaal niet, want ik sta niet in je schoenen) Maar toch vind ik je dapper! Ik denk niet dat je man had gewild dat je alleen bleef met je kindjes..
Ts ik wens je veel wijsheid maar vooral geluk. Waarin zit je twijfel? Angst om weer alleen achter te blijven of angst om je kinderen te passeren of...???
TS. . ik kan niet zeggen dat ik je begrijp. Maar ik kan jou gevoel wel indenken. Jeetje meis. Wat zwaar.. ik denk dat je naar je hart moet luisteren.. als het goed zit. zit het goed. En zal jou man jou vanaf boven ook alle geluk wensen.. je bent nog zo jong! ! Wordt weer gelukkig, met je nieuwe vriend en jou kinderen!!
Mooi, alle kwetsende opmerkingen zijn verwijderd! Ik hoop tevens ook de gebruikster. Ik wens je het allerbeste!
Wow wat lijkt me dat hartstikke moeilijk. 25 en dan terwijl je zwanger bent van een 2e kindje je man verliezen . Wat superfijn dat je nu een nieuwe liefde hebt. Luister ajb niet naar mensen als oumnouafel, ik snap niet hoe ze het in haar botte hoofd haalt om zo te reageren op zo'n bericht. Ik zou zeggen volg je hart en begin hieraan wanneer jij er aan toe bent. Waarom vind je het doodeng? *knuffel*