Hallo allemaal,ik ben een mama van 3 prachtige kindjes en bezig met mijn hubby voor de 4e. we laten de natuur een beetje zijn gang gaan. Maar nu hebben wij op 31-10/01-11 en 02-11 sex gehad,en volgens de predictor app had ik die dagen ook mijn vruchtbare dagen. vanaf 1-11 heb ik een paar keer op een dag een soort tinteling is de liesstreek en Nu zit ik volgens de app op 6dpo. Een eventuele innestelingsperiode dus. ik heb bij mijn andere prinsjes en prinsesjes nooit een innesteling gevoeld dus ik zou niet weten wat te voelen. Maar vandaag had ik in eens een steek bij mijn navel! (kennen jullie dat gevoel als je een vinger in je navel doet dat je een gevoel heb dat je moet plassen? Dat gevoel heb ik dus een uur lang gehad! Kennen jullie dat icm een innesteling? Of hadden jullie andere symptomen? Brand losss!
k had achteraf met de innesteling enorme kramp ( ik dacht dat ik iets verkeerds had gegeten) ik kon niet meer rechtstaan van de kramp...
Het enige waarvan ik achteraf weet dat het de innsteling geweest moet zijn, is een beetje roze verlies 5 a 6 dagen voor mijn menstruatie had moeten beginnen.
Ik had 6dpo begin van de avond ineens felle steekjes in onderbuik, kon niet rechtop staan, maar toen ik ging zitten was het gauw over. Later op de avond in bed nog een keer hetzelfde, paar felle steekjes. Het zal bij iedereen anders zijn, maar ik had dit nog nooit eerder gehad zo, dus dan is het wel opmerkelijk en achteraf gezien een symptoom van innesteling denk ik, want ik bleek zwanger, van een tweeling
Ik had aan de linkerkant van mijn rug pijn. raar gevoel in ieder geval. Echt alsof iemand je daar getrapt had. Zo blauwe plek achtige pijn. Nooit eerder gehad. 2 dagen daarna licht positief getest en temperatuur was 37,5. Toen dacht ik al zou het dan eindelijk? En ja hoor maar geen druppel bloed of roze slijm gehad. Bij iedereen echt anders.
Nu je het zegt, dat is een hele mooie manier om het te beschrijven! Ik had het dan niet rond mijn navel, maar rechts boven mijn lies. Daar bleek ook later de placenta te zitten (rechts). Maar dat gevoel van in je navel porren was wel wat ik voelde daar. Alleen wel 10x pijnlijker, was een flinke steek die urenlang aanhield. Zitten, staan, maakte niks uit, deed gewoon zeer, vooral als ik met mijn benen over elkaar zat. Ik vond het lijken op een superpijnlijke eisprong (die voelde ik altijd duidelijk), maar dan onder de eierstok die 7 dagen eerder was gesprongen. Had die dag, 7dpo dus, ook wat rood bloedverlies. Heb zelfs toen hier op ZP nog een topic geopend, omdat ik dacht dat mijn menstruatie ineens een week te vroeg begon. Bleek dus van de innesteling te zijn Had nog nooit eerder al zo vroeg na de eisprong rood bloedverlies gehad en nog nooit eerder dit soort steek/pijn gevoeld. Eigenlijk wist ik wel dat dit een innesteling was, maar door een eerdere vroege miskraam was ik toen heel onzeker en bang dat er weer iets mis was (bij die miskraam heb ik overigens geen innesteling gevoeld en ook geen innestelingsbloeding gehad... was waarschijnlijk dus ook de reden van die miskraam: verkeerde innesteling). O ja, 2 dagen na de gevoelde innesteling een heeeeeel licht streepje op de test. 3 dagen, 's avonds, 1-2 weken zwanger op de ClearBlue
Hier blijft het nog even afwachten. De trillingen heb ik soms nog en de steek in mijn navel heeft een uur geduurd. Mijn nod is ergens dit weekend. ik ben heel benieuwd! heb nu trouwens wel krampjes en op het moment beetje misselijk. ik wacht rustig af.