Is dit een tekenbeet?

Discussie in 'De lounge' gestart door mutsie79, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nogmaals, de teek had geen bloed gezogen......ik denk dat dat heel veel uitmaakt.

2. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    debby82: je hebt PB.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Brrrrr enge beesten!
    Ik voel ze bijten gelukkig, klein prikje is het. Heb tot nu toe iedere teek tijdens het bijten al weg kunnen halen.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    rina ik heb geen idee of dat wat uitmaakt. ZOu kunnen hoor... maar volgens mij is het een bacterie de ze bij zich dragen toch?

5. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    net even met limburg gebeld en veel info gekregen! Ze sturen nu een mailtje met hoe en wat.
    Moet minstens 3 maanden wachten na de antibiotica kuur om het bloed te kunnen laten onderzoeken.
    Heb wel het idee hier goed serieus genomen te worden, heel fijn is dat!

6. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Dit zijn enge beestjes. Ik ken een meisje van 6 die hiervoor in het ziekenhuis heeft gelegen omdat ze de kring in haar haar had. Doodziek geweest.

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ben ook gebeten door een teek begin juni 2 weken zware antibiotica gehad. Ik had nog geen kring maar de bijtplek begon op te zwellen. Gelukkig werd hij niet groter maar de bijtplek zit er nog wel. Ik hoefde verder geen bloed te laten prikken omdat het sowieso niet zeker was dat ik besmet ben maar voor de zekerheid toch maar een ABkuurtje gehad.

Hopelijk is er niets aan de hand met je meisje en komt het goed.

Wat de teken betreft het zijn zeker rot beesten we waren op vakantie in de Ardennen en we konden zeker 5 teken per dag van onze honden halen. We zijn daarom ook eerder naar huis gegaan was als de dood dat mijn kleintje gebeten zou worden.

Deel Deze Pagina