Is dit een verjaardagscadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind ook dat je gewoon blij moet zijn met een tweedehands bed dat je krijgt.

Maar ik vind het geen verjaardagscadeau. Dat schoonmoeder het geld niet heeft voor de verf om het op te knappen, dat kan. Maar dan kan ze wel helpen met schuren en verven. Het een cadeau maken zeg maar.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    #22 jessy77, 3 jun 2011
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
    Ik vind het juist heel lief dat ze een bed heeft gegeven aangezien ze wist dat jullie daar naar op zoek waren. Dat er nog van alles aan moet gebeuren, ok..maar misschien was ze in de veronderstelling dat zelf opknappen goedkoper voor jullie zou zijn dan een nieuw bed halen?
    Ik ken je sm natuurlijk niet maar kan me best voorstellen dat ze dit met goede bedoelingen heeft gedaan en tja, dat ze daar een verjaardagscadeau van maakt..niet mijn idee van een cadeau maar wat geeft het? Gezien het feit dat ze niet veel te besteden heeft had ze er ook voor kunnen kiezen om met helemaal niets te komen.

Dat je man het er trouwens niet mee eens zal zijn kan ik ook heel goed begrijpen. Ik zou het zelf ook niet op prijs stellen wanneer ik iets van mijn ouders zou krijgen en mijn partner dat af zou kraken en er voor zou willen bedanken.

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

dan had je ´nee´ moeten zeggen. Waarom verandert het opeens omdat het voor haar verjaardag is? Je had het dus niet erg gevonden om het zelf op te knappen als het NIET haar verjaardagscadeau was geweest. Eerlijk gezegd snap ik het niet goed.

4. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Nee, dat vind ik absoluut géén verjaardagscadeau. Dan mag je nog niet veel centjes hebben, je kan nog altijd iets leuks en goedkoops verzinnen/vinden ALS JE MOEITE DOET!

En het is voor jouw dochters 3de verjaardag?! Ik ga eerlijk zeggen dat ik zelfs mijn dochter (die in juli 2 wordt) niet zou uitgelegd krijgen dat een oud bed haar verjaardagscadeau is. Tenzij ze er specifiek zou om gevraagd hebben.

Mijn dochter heeft ook een groot bed van mijn moeder gekregen. Mijn zus ging over naar een 2persoons. Zij hebben die zelf helemaal opgeknapt en hier afgeleverd met lattenbodem, matras en beddengoed. En dat was géén verjaardagscadeau, hoor.

Deel Deze Pagina