rugpijn.. ovulatie, bevruchting

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door awvd, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hoi...

Als het goed is heb ik gisteren mn eisprong gehad (ik gebruik geen ovulatie testen). Zaterdag hebben wel ons klus momentje gehad.. nu heb ik sinds vandaag pijn onder in mn buik en vooral rugpijn onderin aan de rechter kant. Dit heb ik anders vrijwel nooit. Kan dit een voorbode zijn vanog een eventuele bevruchting? Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad?

2. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Niemand?:(

3. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Kan ook ovulatiepijn zijn.

Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.

zelf gebruik ik ovulatie testen om de eisprong optimaal te kunnen gebruiken. Dit kan behoorlijk wat rust geven. Zelf probeer ik weinig op symptomen te letten.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dit klinkt meer als de eisprong. Van een bevruchting voel je niks. Succes!

5. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Oke, ik ga altijd uit van het cervixslijm.. wat natuurlijk niet heel precies is.. dan hoop ik dat er dan nog voldoende " rond zweeft" aangezien we zaterdag nacht voor het laatst hebben geklust. Als ik nu rugpijn heb van de eisprong, springt die dan met een paar uur? Of moet ik er vanuit gaan dat we deze ei hebben gemist?

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik heb van mijn eisprong tot ongesteld worden last van rugpijn en krampen/steekjes.

7. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    Ik heb bijna elke cyclus de dag van de eisprong extra last van mijn rug en meestal links onderin mijn buik pijn(eierstokken) En met het klussen voel ik dat ook heel erg. Als ik het zo aanhoor is het je eisprong geweest.

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had tijdens mijn eisprong altijd last van rugpijn. Staan, zitten en liggen alles deed pijn.

9. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Oke, maar als ik dan gister mn eisprong heb gehad, en zaterdag nacht heb geklust. Is er dan nog kans dat het eitje word bevrucht?

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zaadcellen blijven gemiddeld nog 2-3 dagen leven in je lichaam. Als je zaterdag hebt geklust en gisteren je eisprong hebt gehad, heb je dus zeker nog kans op een zwangerschap. Succes!

Deel Deze Pagina