Hee meiden, Heb net even een test gedaan om te kijken of het hcg uit mn lijf is, maar hij is nog bijna net zo dik als op mn nod (en die was overduidelijk...) tis nu 10 dagen geleden dat ik een mk heb gehad, hoe lang duurde het bij jullie voordat je die hormonen kwijt was? en kan je wel opnieuw zwanger raken terwijl je hcg in je lijf hebt? bedankt voor julle reactie...
of je opnieuw zwanger kunt worden, weet ik niet zeker, maar ik geloof het niet, omdta je geen eisprong kunt hebben met een bepaalde hoeveelheid hcg ofzoiets.. Ik zat vorige week 4 weken na de curretage en toen er bloed geprikt was zat ik op 5 hcg.. zal nu onderhand wel weg zijn neem ik aan volgens mij duurt het bij een mk meestal niet zo lang als een curretage, maar zoals je weet elk lichaam is anders en weet ej het allemala nooit precies.. Veel sterkte en hopelijk is je hcg snel uit je lichaam.. *hug*
ik teste negatief 2 weken na mijn curretage, dus het is idd heel verschillend. Sterkte en hopelijk test je snel negatief!
Bij mij duurde het ongeveer een kleine 5 weken voordat ik op 3 hcg stond.. en ik was pas 5 weken kan je nagaan!!
Bij mij per miskraam varierend van enkele dagen tot 6 weken positieve testen. Je kan geen eisprong krijgen met HCG in je lijf (lichaam denkt nog zwanger te zijn en zal daarom geen eitje laten groeien en springen). Ik dacht dat met een HCG lager dan 5 weer een ei kan gaan groeien.
Zeven weken na curretage nog hcg 6.1 Je kunt wel negatief testen met zwangerschapstest,maar dat betekend niet dat je HCG weg is. Zelf teste ik 3 weken geleden al negatief. De meeste zwangerschapstesten meten een HCG vanaf 25. Een bloedtest geeft je exact aan hoeveel HCG je nog in je lichaam hebt.
Hoi, Hier ook even mijn ondervindingen: Ik had 2 weken na mn curretage getest, maar toen was hij nog vrij positief (eigenlijk schrok ik daar ook wel een beetje van!) Een week later weer getest en toen was het streepje vrijwel verdwenen (was nog erg licht) Het kan dus hard gaan met het afbouwen van Hcg. 6 weken na mn curretage ben ik ongi geworden, dus ik neem aan dat ik nu totaal geen HCG in mn lijf heb... Misschien dat je over een week nog een test kan doen? Het is voor jezelf wel een fijn idee als het hormoon uit je lichaam is he? (en tegelijkertijd hoop je dat het er snel weer zal zitten!) Succes ermee....
Hier ongeveer hetzelfde als bij Pooh; 1 en 2 weken na de curettage nog heel dik positief getest, na 3 weken was het nog wel positief, maar een dun streepje maar. Vier weken na de curettage een eisprong gehad en na 5,5 week weer voor het eerst ongesteld geweest. Volgens mij is het bij iedereen en elke miskraam weer anders... je kan weinig anders doen dan afwachten helaas. Sterkte!
Na de eerste miskraam duurde het +/-35 dagen tot de hCG weg was (eisprong op dag 45), na de tweede miskraam 40 dagen (eisprong op dag 51). Tweede zwangerschap was ook langer (10 wkn) dan de eerste (8 wkn). Volgens de vk was ik wel een uitzonderlijk geval, dat het bij mij zo lang duurde voor hCG uit mijn lijf was. En inderdaad geen ei zonder dat de hCG weg was. Dus aan de hand
Ik heb 9 juni een MK gehad, was toen vermoedelijk 5 weken zwanger, op 16 juni een ZW test gedaan en deze was spierwit, dus negatief... Ga er vanuit dat het HCG helemaal uit mijn lichaam is en dat we nu ook op korte termijn een eisprong kunnen verwachten (hopelijk! )
Hier een curretage op 23 april.. 35 dagen later nogsteeds HCG (25.6) en na mijn menstruatie nogsteeds hcg, maar gelukkig was dat maar 1.9. Gyn sluit eisprong niet uit, maar over het algemeen zal dat niet gebeuren. Je lichaam is inderdaad nog in de veronderstelling dat het zwanger is. Een negatieve zw test zegt ook niets, omdat zoals iemand al eerder zei, een zw test met hcg 25 of meer positief is. Is erg frustrerend he..??? Vond dat wachten totdat hcg uit het lichaam was nog erger dan de ma. Ik werd er gewoon niet goed van. liefs, mamaT
duurde bij mij heel lang, wel 4 maanden, was dan ook langer zwanger dan bij een miskraam! Klote blijft het wel, want je kunt niet opnieuw beginnen! knuffel voor iedereen die dit mee moet maken!
bedankt meiden voor jullie antwoorden allemaal! het is inderdaad erg frustrerend omdat je dan niet door kan... ik heb sinds vanochtend weer vruchtbaar slijm... nu vraag ik mij af of je vruchtbaar slijm kan hebben zonder eisprong, dus dat je lichaam je na je mk gewoon voor de gek houdt, weet iemand dat? Anders is het hcg in een week tijd uit mn lichaam en een eitje in aantocht, kan dat? ik ga meteen even testen bestellen, dan test ik morgen nog een keertje, kijken of ie al nega is... hopelijk weten jullie of het kan, word er namelijk wel blij van, maar als het niet kan is het wel een tegenvaller...
Hoi Ik heb ondanks dat er hcg in mij zit en nog niet ongesteld ben geweest, rekbaar slijm gehad. Denk wel dat het dus kan. Zelf ben ik vanochtend weer naar ziekenhuis geweest en krijg tussen 17:00 en 18:00 uur uitslag door middel van telefonische consult. Zal het ook aan mijn gyn vragen of het mogelijk is. Gr samantha
Zal het voor je navragen. Zou vanmiddag gebeld worden, maar heb geen telefoon gehad, ben er speciaal voor thuis gebleven. Morgen ochtend maar eens achteraan bellen Gr Samantha