is dit een vruchtzak? en dus miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rachel2013, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel2013

25 feb 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Sinds twee weken geleden kreeg ik last van bloedverlies tijdens het afvegen zonder stolsel. Alleen sinds afgelopen zaterdag begon ik ook buikkrampen te krijgen en gisteravond was het ontzettend pijnlijk erger dan menstruatiepijnen en moest ik vaak naar de wc en kwamen er ook bloedpropjes/stolsel vrij.

En vanochtend voelde ik iets raars uitkomen en heb dat toen eruit gehaald met een lepel, zie foto....mijn vraag aan jullie....is dit nou het vruchtzakje? En heb ik dus een miskraam gehad of is het baarmoederslijmvlies?

Had vorige week nl echo en toen bleek alles goed te zijn 6 wk en 5 dg en het hartje klopte ook....

Graag zie ik reactie van vrouwen die ook hetzelfde mee hebben gemaakt en/of meemaken...

Heb pas om 15u een afspraak bij de vk......word gek van het wachten....

Bijgevoegde bestanden:

2. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry, ik kan je vraag niet beantwoorden. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte en succes wensen en ik hoop dat je vanmiddag goed nieuws hoort.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zou het echt gewoon niet weten, maar ik duim voor je dat het gewoon slijmvlies is.
    Succes straks!!

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Lijkt wel een beetje op mijn miskraam helaas. Zeker in combinatie met met pijn en stolsels lijkt me dit niet goed. Sterkte.

5. Rachel2013

25 feb 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff ok dan kan ik mij alvast voorbereiden op vanmiddag...

maar bleef er veel bloed komen of alleen tijdens het plassen? Ik heb het nl alleen tijdens het plassen.....

bedankt voor jullie reacties.

6. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Als ik lees wat je klachten zijn lijkt het wel op een miskraam..mijn verhaal is iets anders, mijn miskraam moest worden opgewekt d.m.v. tabletten, maar ik had ook erge krampen totdat ik een stolsel verloor. Toen was de pijn weg. Het zag er wel anders uit dan de van jou, maar ik was ook wel wat langer zwanger!

Sterkte me wachten :( Hou je ons op de hoogte?

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie

ik heb momenteel een miskraam(ook op 6 weken)en ik bloed ook tijdens het plassen sinds een paar uur,een vruchtzakje heb ik nog niet gezien.ik hoop zo hard voor je dat het niets is

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ziet er niet goed uit nee....heel veel sterkte en succes bij de vk.

9. logo

logo Niet meer actief

Buikpijn en bloedverlies klinkt niet zo goed.
    Zelf heb ik onder andere 2 miskramen gehad en dit begon met bloedverlies. Eerst weinig maar later meer (met stolsels). Ook had ik rugpijn.
    Toen het allemaal wat erger werd kreeg ik buikkrampen, maar bij iedereen is het anders.
    Op de vraag wat de foto is weet ik niet. Sorry!
    Veel sterkte.

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ziet er niet goed uit meis. Lijkt me idd een vruchtzakje ofzo. Die van mij was anders maar ik was iets verder.

Hoe was het bij de vk?

Sterkte

11. Rachel2013

25 feb 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Het was dus helaas wel een miskraam en hetgeen jullie op de foto zien was dus inderdaad het vruchtzakje...

Ben gisteren naar de vk gegaan en toen bleek op de echo dat alles eruit was op een beetje vocht na.

De vk zei tegen mij dat je liever een maand kon wachten totdat je lichaam herstelt is voordat je weer begint....maar als ik ben er wel klaar voor om meteen verder te gaan dan af te wachten.....

Op internet lees ik dan ook dat er een grote groep deskundigen zijn die adviseren om te beginnen zodra je er klaar voor bent en dat je niet perse hoeft te wachten op je volgende menstruatie.

Zijn er ook anderen die na een miskraam snel zwanger zijn geworden?

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb bewust een paar maanden gewacht (5mnd)
    Had een mk bij 11+5 weken en wilde dit eerst een plekje geven.

Maar denk dat dit voor iedereen anders is

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ik heb momenteel en miskraam(sinds gisteren bezig)en ik zou héél graag snel terug proberen.wat niet wilt zeggen dat dit kleintje vergeten gaat worden.ik wens jou veel sterkte en hoop dat je gauw terug héél blij mag zijn

14. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik was er al bang voor, heel veel sterkte!

Ik ben meteen na mijn vorige miskraam zwanger geworden. Wilde niet wachten, want wilde nog steeds graag zwanger zijn/worden en mijn cyclussen duren heel lang. Men zegt inderdaad dat het geen kwaad kan. Het is nu weer foute boel bij mij, maar als dit achter de rug is, ga ik toch weer verder proberen zonder pauze.

15. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan als je er zelf weercaan toe bent gewoon weer proberen zwanger te worden hoor. Ik heb op 25 april curretage gehad na mk bij 12 weken, en ik en mijn vriend kregen te horen van de echoscopiste, gyn en vk dst je lichaam zelf heeeel goed weet of het klaar is voor een volgende zwangerschap.

Er zijn zelfs onderzoeken waaruit blijkt dat vrouwen die binnen 6 maanden na een miskraam of curretage weer zwanger zijn...een betere zwangerschap en bevalling hebben. Op internet staat een heel onderzoek in het engels.

Wij hadden afgesproken dat we gewoon zouden kijken wat er zou gebeuren...en ik bleek begin juni na 1 keer ongesteld te zijn geworden weer zwanger!

Zwangerschap verloopt prima!! Ik fiets nof, wandel nog, zwem nog, en ben nu 40.4 weken. Dus w88 is op de kleine man.

Dus dat zoveel maanden wachten is echt de grootste onzin!!!

Sterkte bij het verlies en ik hoop dat het snel weer raak is.

16. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    He meid wat naar zeg! Wij zijn ook gewoon meteen weer verder gegaan. Ik kon de woorden: 'na een miskraam/curettage ben je extra vruchtbaar' niet wegduwen en wilde die kans niet verspillen. Ik werd niet gelijk zwanger maar hoop het wel zo snel mogelijk te worden.

Wat ik heb gelezen over waarom je wellicht een cyclus moet afwachten is ten eerste dat ze beter je termijn kunnen bepalen (maar dit vind ik geen goede reden want dan doen ze dat maar met een echo) en ten tweede las ik dat de mk een klein littekentje in bm achter laat. Wanneer je nieuwe vruchtje zich precies op die plek weer innestelt bij een volgende bevruchting (zonder dat je eerst ongi bent geweest) is de kans groter dat het nieuwe vruchtje loslaat dus dat je weer een mk krijgt.

Ik weet niet of het laatste waar is, maar ik vind het best logisch klinken. Maaaar de kans dat een nieuw vruchtje precies op die plek innestelt is natuurlijk klein. Ik zou doen wat je gevoel je ingeeft.

In ieder geval heel veel sterkte gewenst!!

17. logo

logo Niet meer actief

Wat vervelend zeg.
    Ik was na mijn miskraam niet extra snel zwanger.
    Laatst hoorde ik ook dat dit niet waar is. Ik denk ook dat het van persoon tot persoon verschilt.
    Sterkte!

18. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Naar voor je meis... *Dikke knuffel!

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, als je het liefst weer snel zwanger wordt moet je er samen met je partner voor gaan en hoop ik dat het snel lukt. Veel sterkte gewenst voor jou en je partner!

19. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie

sterkte!

20. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Het is heel persoonlijk of je wel of niet gelijk na een miskraam weer zwanger wilt (en kunt) worden...

Vl en ik willen het wel weer gelijk proberen.. Niet om te vervangen of vergeten (niet dat het zou kunnen), maar meer omdat ik hele rare cycli (of eigenlijk geen) heb...

Als jij (en je partner) je er goed bij voelen, doen! Twijfelt 1 van jullie, neem dan meer tijd...

Succes en sterkte!

Deel Deze Pagina