hallo meiden ik ben pas net zwanger maar al een week aan het overgeven en misselijk, bij mijn dochter begon dit pas met 8 weken. Enh duurde het tot 20 weken. Weet iemand iets tegen de misselijkheid? l
Heb er ook last van (van misselijk toch, overgeven gelukkig niet) en helaas werkt bij mij weinig. Droog crackertje eten of in elk geval zorgen dat er iets in je maag zit. En voor de rest helpt bij mij gaan liggen of even op hurken zitten, maar dat gaat natuurlijk niet altijd. En anders als het echt niets anders kan mag je iets innemen he. Hoop voor je dat het deze keer niet tot 20 weken duurt!
Oh zo herkenbaar!! Ik heb zetpillen voorgeschreven gekregen. Emesafene heten ze en het werkte bij mij SUPER!!! Echt een aanrader dus! Succes meid, ik weet hoe erg het kan zijn...
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ga denk ook die zetpillen vragen aan de dokter als het volgende week nog steeds zo erg is. Ik heb net ff op me hurken gezeten en dat hielp wel alleen ben nu op me werk dus kan dat niet te lang doen hihi. Ik hou ook niks binnen dus voel me erg slap. Hoop inderdaad dat het dit keer sneller weg is!