Ja, ik heb zelf een donkere huid en dan heb je dus van jezelf al meer pigment. Voor de zwangerschap werd mijn gezicht ook altijd mooi egaal bruin. Maar nu dus steeds in 'vlekken'. Tenzij ik vrijwel ieder uur sunblock smeer van zodra er uv-stralen zijn. En smeren doe ik wel, maar ieder uur.... Ach, het is wie ik ben en meestal valt het mij maar weer eens op op een foto. Ik weet niet of het anderen opvalt, maar ja ik kan mezelf toch niet veranderen. Ik heb er 2 mooie, lieve kinderenvoor in de plaats! Uiterlijk vind ikniet zo belangrijk.
Ik kan er ook niet echt van wakker liggen maar de ironie is onmiskenbaar haha. Na zoveel kinderen is alles van de nek naar beneden finaal verrabbezakt natuurlijk, "maar hey ik heb tenminste een leuk hoofd" grapte ik altijd. Dus go figure.
Yep. Ik krijg het hier nog steeds 15mnd na de bevalling Het goede nieuws is dat ik het al eens eerder heb gehad en dat het toch is weggetrokken
Ik was net even online aan het rondsnuffelen en toen kwam ik pigmentcreme tegen van Biodermal. Wie weet helpt het iets.. ik ga het maar bestellen. Baat het niet dan schaadt het niet.
Kun je dit ook krijgen als je niet zwanger bent? Kreeg dit juist na het stoppen met de pil en toen ik 2x zwanger was trok het enigszins weg.