Geweldig.. Mannen leven stiekem wel mee hoor en ze vragen zich ook wel af stiekem of je al ongi bent...( ook al laten ze weinig merken ze zijn er net als ons veeel mee bezig) Lekker van genieten
Nou, die van mij vraagt me elke dag hoe ik me voel enz. Lief Hij wil zooooo graag kinderen, al zoooo lang. Vanmorgen zkh gebeld, kan pas 13 mei terecht voor de eerste echo
Ik denk dat ik nu iets over de 4 weken ben. 13 mei zit ik dan in mijn 9e week. Op Groede vrijdag heb ik volgens mij mijn eisprong gevoeld, maar omdat mijn test op de dag van NOD negatief was en 4 dagen later zo licht, denk ik dat het iets later is geweest. Veel later kan haast niet. Uiterlijk die zondag, omdat we de de donderdag en zaterdag geklust hebben. Daarna dinsdag pas. Ja lieve man heb ik he Hij zei al dat hij niet meer wil dat de hond bovenop mijn buik gaat staan en dat hij, tegen de tijd dat het zwaar wordt, de huishoudelijke taken op zich neemt!
mischien wel late innestelling..dan duurt wachtten lang he tot mei ik heb 2 x geklust dag van de positieve ovutest 3e dus en 4 april sochtends 4 april waren me ovutesten weer negatief en meen 4 april me ei gevoeld te hebben savonds gelukkig hoef ik niet veeeel te rekenen hihi ja mannen zijn wel lief als het zover is hoor je lekker laten verwennen hihi
Ik moet zeggen dat ik die ovulatietesten allemaal maar niks vind. Heb er één keer goed geld tegenaan gesmeten (toen ik nog niet wist dat ik PCOS had) maar dan zijn ze allemaal positief... Maar het hoeft trouwens dus niet zo te zijn dat wanneer je je ei gevoeld hebt dat dan twee weken later je NOD is?? Ik dacht van wel Ben nog een leek op dit gebied haha!
met pcos is het volgens mijn lastiger met ovutesten hier 1 dag positief maar heb doorgetest dus zag mooi opbouwende lijn uh ja gemiddeld 2 weken na je ei je nod hangt af van je lf geloof ik dan is het lastiger in te schatten als je denk ik eerder positief test als je nod zoals mij heb er verder ook weinig verstand van hoor
Klopt! achteraf sloeg het ook nergens op. Want met PCOS heb je helemaal geen eisprong meer Ik ben zwanger, jij bent zwanger, en zwanger is zwanger, streep is streep! Nu lekker genieten ervan!
Vanmorgen toch nog maar een testje gedaan. Het nieuws is binnen, maar het is toch stiekem nog een beetje onwerkelijk. Nog steeds een lichte streep, dus de volgende over een week ofzo pas weer. Maar 'streep is streep' zeggen ze toch?
Hij is donkerder al dan die van 2 dagen geleden, dus dat ziet er zeeeerrr positief uit Gefeliciteerd meid!!
Van harte gefeliciteerd hoor! En je moet inderdaad lang wachten op je echo, maar met 9 weken zie je ook gelijk wat moois hoor! Dan zie je ook al (kleine) armpjes en beentjes uitsteken. En vaak ook al wel wat beweging.