Hallo, Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod. Vanmorgen heb ik een kv 2voor5 test gedaan. Na ongeveer 4 minuten verscheen er een heel licht lijntje. Niet roze gekleurd maar meer grijzig. Iemand ervaring met dit soort streepjes? Na aanleiding van een tip op het forum heb ik een druppeltje waren over de test laten lopen en het streepje blijft dus zichtbaar. Heeft iemand wel eens een indrooglijntje voor de afleestijd gehad?
Indrooglijntje ontstaan na afleeetijd, dus dat is het niet. Misschien een foto plaatsen? Kunnen we meekijken.
Ja dit heb ik gehad! Was toen net iets te vroeg met testen! Was toen zwanger!! Zou over twee dagjes zeker testen! Ben benieuwd!
Vanmorgen weer een test gedaan van kv. Ook hier weer een zeer vaag streepje binnen de 5 minuten. Met 5 minuten heb ik wederom een druppeltje water over de test laten lopen. De 2e streep werd daardoor duidelijker en ik twijfel nu over de kleur: grijs of heel licht roze. Ik wacht nu denk ik maar even tot mijn nod, hoe moeilijk ook. Dit is trouwens een foto van beide testen.De bovenste is van gisteren. De onderste is van vandaag direct na het druppeltje water.
Ik heb ook altijd met deze testen getest, en ik testte ook altijd al vroeg Zo begonnen mijn positieve testen ook altijd, licht grijzig lijntje, en met een paar dagen een knaller, ik denk dat je in blijde verwachting bent
Zou het? We zijn nu ruim 2 jaar bezig en dit is onze eerste ronde met clomid. Vanmorgen kreeg ik de dipstick testen van matcare binnen. Ik was te nieuwsgierig, en heb deze direct uitgevoerd. Binnen de 3 minuten was er niets te zien maar binnen de maximale afleestijd van 15 minuten was er een heeeeeeeeel vaag streepje te zien. Vele malen vager als die van de kruidvat.
kruidvat is erg gevoelig. ik ben geen tuurder maar zie deze streepjes heel duidelijk! Gefeliciteerd!!
Vanmorgen wederom een kv test gedaan en weer binnen 5 minuten een streepje. Duidelijker als 2 dagen geleden. Mijn man dacht dat het een indrooglijntje was en dus heeft hij zelf ook een test zwangerschapstest gedaan. Hierop was helemaal niets te zien. Een heeel heeel heel vaag lijntje ver buiten de afleestijd. Toch kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toen zelf ook weer een test gedaan en jawel weer een lijn: ondanks dat het geen ochtend urine was, was deze lijn duidelijker als die van vanmorgen