Bleeeeeeeehhhhh! Menstruatie na een miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door susan84, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan84

susan84 Niet meer actief

#1 susan84, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2013
    Bleeehh!!! Dat moest er even uit!!!

4 weken geleden miskraam gehad bij 8 weken.
    Ontzettend verdrietig, heftig en een flinke domper. Ik was lichamelijk gelukkig weer snel fit.

Om mijn gedachte even op 0 te zetten 5 dagen flink genoten van carnaval. Daarvoor geen seks gehad, wilde geen risico lopen met 5 dagen overmatig alcohol. Dag 23 en 25 van de cyclus pas weer seks gehad. Ik wist dat deze maand m'n kansen verkeken zouden zijn, maar ik moest er even tussen uit met mijn vrienden en even flink genieten zodat die nare gedachten weg zouden zijn voor een paar dagen. Het was ook super gezellig en goed voor me

Maar nu zit ik vandaag dus op dag 30 en nog geen menstruatie achtige verschijnselen op te merken.... Nu hoor je vaker dat een menstruatie langer weg blijft na een miskraam. Maar mijn gedachte is nu dus... WAT NU??

Testen is onzin gezien de dagen waarop we seks hadden, maar is m'n cyclus zo veel langer is er toch nog een kans... Het enige wat ik kan doen is nog een week wachten, maar dat is zo bleeeeehhhhh!!!!

Pfff sorry, maar ik moest het even kwijt...
    Laat me nu maar gewoon ongesteld worden dan is mijn cyclus weer op orde en heb ik het weer een beetje in de hand, maar dit is zo aaahhhrrrggg!!!! :cool:

2. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Ik doe met je mee zit nu op dag 43 na miskraam en nog steeds niet ongesteld. Zonrt de gynaecoloog (assistente) gebeld en die gaf aan dat ik het nog twee weken moet afwachten daarna krijg ik pas een echo!

Ik hoop dat je snel ongesteld wordt! En anders twee weken na de laatste sex toch even testen...

3. susan84

susan84 Niet meer actief

Wat balen ook voor jou. Wat hopen ze dan bij de echo te zien?
    Tja, we klussen maar door, wie weet komt het ei nog ;)

4. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Of er überhaupt een eisprong is geweest of dat hij er aan komt! Of dat het een zootje van binnen is :-S

Deel Deze Pagina