Is dit erg bijdehand om te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Nee man gewoon doen hoor. Als hij je een stalker vindt, so be it. Als hij het leuk vindt, mooi meegenomen. Je hebt idd niks te verliezen ten opzichte van hem.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik dacht precies hetzelfde haha.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nogal wanhopig....Gewoon afwachten!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zou nog even 2 weken afwachten. Zou helemaal kriebel worden van gelijk zo'n meid ..

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als je abbo verloopt zou je het kunnen doen, ik denk dat nu even geduld moet hebben als je al 2 berichtjes hebt gestuurd.
    Je kan zien of hij online is geweest? Dan daarop wachten.

6. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik vind niet dat ik heel wanhopig ben, heb aardig wat reacties gehad maar ik vond het allemaal niks, heb nog geen enkele date gehad ook. Een wanhopig iemand vindt het volgens mij al snel goed. Ik zou het wél heel leuk vinden, ben ook alweer een hele tijd alleen. Ik vind alleen niet snel iemand leuk. Nu heb ik dan een leuke man gezien en dan wil ik er ook alles aan doen om te kijken of er wat kan ontstaan.

Ik zou het inderdaad ook niet leuk vinden als een engerd mij toe wil voegen omdat hij mij leuk vindt. Maar goed ik ben geen engerd:p en ik zou ook niet zo duidelijk te vinden zijn. Je kan mij echt niet vinden via mijn account naam op lexa. Verder als je me dan vind op fb dan moet je eerst een vriendschapsverzoek doen, voordat je alles kan zien. Hij heeft alles open staan. Het was echt niet moeilijk om hem te vinden en te zien dat hij het was. Misschien is hij wel wanhopig:$:p

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nee ik zou dat (nog) niet doen. Eerst even afwachten.

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind je niet wanhopig hoor. Je wordt toch ook gewoon nieuwsgierig dan! :p Ik zou dan ook googlen.

Maar ik zou wel een tijdje wachten nu.

9. soeee

soeee Niet meer actief

Ik zou over 2 weken gewoon wat sturen als je niets gehoord hebt. Anderen noemen het misschien wanhopig, maar wat heb je te verliezen? Helemaal niets! :) Misschien hebben jullie wel een ontzettende klik, maar komt hij helemaal niet meer op zijn account! Zou zonde zijn om het dan over te laten gaan. Maar dat vind ik, en wie ben ik....

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha FB geweldig! Ik zou het doen ik zou het zien als serieuze interesse!! Niks te verliezen toch? You go girl! :D

O enne wel ff de uitslag laten weten he! ;)

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    dat doet me gelijk aan dat topic van iemand hier denken waarbij Haar man werd lastiggevallen door een oud klasgenoot die beweerde zulke goed vrienden te zijn, wat niet waar was.
    Dat was ook erg opdringerig en zo kansloos

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ach, er zijn er tegenwoordig genoeg die facebook als ook al dating site gebruiken, terwijl ze helemaal niks weten over de andere persoon. Jij weet tenminste zeker dat hij ook op zoek is naar iemand. Gewoon doen dus.

13. Draagmoeder1976

Ja dit is ook echt hetzelfde;)

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    misschien niet helemaal hetzelfde, maar wel vervelend als een persoon steeds berichten stuurt nog voordat de reageerder zelf antwoord heeft gegeven. komt heel wanhopig en dringerig over.

15. Draagmoeder1976

Ik wacht tot mijn account afgelopen is (2 weken) en dan zie ik wel verder.
    Als ik dan nog steeds nieuwsgierig ben kan ik altijd nog een berichtje op zijn fb sturen.

En over wanhopig, opdringerig en stalkerig zijn. Ik heb daar nog even over nagedacht en ik vind dat wel meevallen. Ik stuur niet elke dag een bericht en als hij zou zeggen dat hij geen interesse heb zou ik het laten gaan. Maar goed ieder zijn eigen mening.

16. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Stel je doet het wel en het wordt iets, kijk je hier lachend op terug.. Wordt het niks? Jammer dan! Niks te verliezen toch?

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zou het persoonlijk niet doen, maar gewoon een poosje afwachten. Mocht hij dan niet reageren, dan lijkt me de 'boodschap' duidelijk.

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Precies. Soms moet je een gokje wagen in leven toch?

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Joh, al zou 'ie je een stalker vinden, dan is dat maar zo. Nu hoor je ook niets. Zou het nog even afwachten (idd week of twee) en dan een bericht sturen (om vervolgens ons op de hoogte te houden :p).

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou het niet doen. Als hij jou ook zo leuk vind reageerd hij vanzelf wel. Anders zou ik het laten gaan... Zou echt niet zo achter iemand aanlopen als het blijkbaar van 1 kant komt.

Deel Deze Pagina