Als je ergens je echte naam gebruikt, weet je tegenwoordig dat je zo gevonden kan worden. Stalkerig is dat niet. Zelfs werkgevers googelen je. De situatie is nu zo: hij reageert om de een of andere reden niet op je berichtjes, misschien kan hij ze blijkbaar niet eens zien. Als je verder niets doet en hij reageert nog steeds niet, dan gebeurt er dus niks. Als je via FB een berichtje stuurt, zijn er drie mogelijkheden: hij reageert niet, hij reageert negatief of positief. In de eerste twee gevallen is de situatie zoals hij nu is, in de laatste ontstaat er misschien iets moois. Doen dus.
kan makelijk zijn dat zijn abonement verlopen is en zijn account nog wel actief is dan kan hij geen berichtjes meer llezen die hij krijgt
Ik zou het wel doen, maar wel in het berichtje zetten dat je er zelf wel over twijfelde. En dan daarna niks meer sturen tot hij wat stuurt. Succes!
Bedankt allemaal voor jullie advies. Ik wacht het nog even af en zie wel even wat ik doe. Ik houd jullie op de hoogte
Ik stond een tijdje geleden wel zelf op Lexa aangemeld en iemand daarvan heeft me ook op facebook gevonden en me een vriendschapsverzoek gestuurd. Heb wel even getwijfeld, maar heb hem geaccepteerd en we hebben een hele gezellige date gehad (met niets als uitkomst van mijn kant, maar goed ). Wie niet waagt, wie niet wint ...
Ik zou niets doen..... Vind het erg wanhopig overkomen..... Misschien over een maand een heel spontaan berichtje via FB sturen....
In eerste instantie dacht ik nee niet doen, te wanhopig. Maar aan de andere kant niets komt je aanwaaien in het leven. Dus ik zou de gok wagen!
Mijn man zegt dat hij het niet zo raar zou vinden als hij dan een bericht via facebook zou krijgen. Bovendien zou de man in kwestie ook je bericht daar kunnen negeren of kunnen reageren met sorry ik heb hier geen behoefte aan o.i.d. Wat meerdere al zeggen inderdaad: Je hebt niets te verliezen. MAAR zou het wel alleen doen als hij dus ook daadwerkelijk niet meer online is geweest. Ik neem aan dat je dat dus kunt zien.
Je kan inderdaad op Lexa zien of iemand online is geweest of niet. En ook of hij je profiel bekeken heeft. Leuk om ook een mening van een man te lezen
Niet doen. Dan weet hij dat je hem gegoogled hebt en dat zou mij al afschrikken. Beetje stalkerig inderdaad. Gewoon even afwachten. Als hij interesse heeft hoor je het wel.
Even overlegd met mn man Hij zegt: gewoon doen! Als die man geen betaalde account heeft kan hij jouw berichtje niet lezen. Misschien dat hij daarom juist wel zn echte naam gebruikt heeft; ) Mijn man zou het niet raar vinden in ieder geval
Een vriend van mij is dat laatst zelf overkomen. Dat een vrouw hem via een datingsite had opgezocht op FB. Nu hebben ze een relatie. Al een paar maanden. Dus ik zou zeggen, waarom niet?!
Ik zou het gewoon doen! Wie niet waagt... Iedereen googled inderdaad tegenwoordig, zelfs werkgevers en weet ik het wie nog meer. Zo weet je ook gelijk dat een profiel niet nep is Succes en laat even wat weten, ben wel nieuwschierig of er wat uit komt
Ik wilde hem een bericht via FB sturen, maar dan komt mijn bericht bij overige berichten (tenzij ik o,77 cent betaal dat komt in zijn "normale" inbox) en de meeste mensen lezen daar niet en je krijgt ook geen bericht dat daar een berichtje klaarstaat. Verder kan ik hem ook geen vriendschapsverzoek sturen want die optie staat uit Dus laat het maar, het zal wel niet mogen ofzo. Alhoewel als ik me altijd tegen zou laten houden door een beetje tegenslag, had ik ook mijn zoon niet gehad