Is dit erg bijdehand om te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Yep.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    O wat leuk dat het goed heeft uitgepakt!!

3. Waarom skypen jullie niet een paar keer? Dan zie je iemand al praten en bewegen en dan is het ijs al een beetje gebroken! Succes! Leuk man!

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ach ik zou gewoon naar dat etentje gaan. Is toch lief dat hij het voorstelt? Heeft we iets spannends. Net als in een film!

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb me ook heel stalkerig gedragen 9 jaar geleden :$!
    En nu getrouwd :D. Het kan dus goed uitpakken!
    Ben benieuwd hoe de date gaat verlopen tussen jullie!

6. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Vergeet niet dat je dan zelf ook niet meer anoniem bent..

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Tja je doet er wel enorm je best voor. Maar hoe kom je in vredesnaam aan zijn adres? Ik persoonlijk zou hier absoluut niet van gediend zijn namelijk. Maar goed hij nodigt je uit dus hij zal het wel op prijs stellen. Je gooit jezelf nogal in de aanbieding. Al bij al wel gedurfd. Succes met de volgende stap.

8. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    wat een leuk nieuws!! vroeg me een paar dagen geleden al af of je al wat had ondernomen. super leuk! echt stoer dat je het gedaan hebt, en fijn dat hij er zo goed op gereageerd heeft. heel veel plezier op je eerste date! en hij is vast net zo nerveus als jij ;)

9. Draagmoeder1976

Ik heb gewoon in het telefoonboek gekeken. Als je niet gevonden wil worden, dan vindt men je ook niet lijkt mij. Ik leef volgens de regel "Wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet." Had iemand mij een brief gestuurd, had ik dat kunnen waarderen, mits degene bij een, geen interesse terug, mij dan ook verder met rust laat. Ik krijg irritantere dingen in mijn brievenbus, rekeningen enzo:p

En ja ik deed erg mijn best om in contact te komen, alleen bij hem trouwens, het was een gevoel dat ik moest volgen, we staan ten slotte niet voor niks op een dating site. Verder ben ik niet makkelijk te krijgen hoor, hij moet wel echt leuk zijn;)

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Stoer hoor!! Gaat de date al snel plaatsvinden? Anders moet je nog zo lang zenuwen ;)

11. Draagmoeder1976

HuiBooBee, leuk nog een stalker:D Hoop dat mijn stalkactie net zo positief uit gaat pakken als die van jou.

Peetj, nee maar vond het wel zo netjes dat als ik zijn adres heb hij die van mij ook mag hebben. En wat kan hij doen dan, langskomen?, krijgt ie gelijk een bak koffie.

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik zou inderdaad even afwachten of hij nog via lexa reageert..
    als je meteen op zijn fb gaat berichten, krijgt hij er misschien een raar gevoel bij of zo....

13. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Oh ik zie nu trouwens pas de andere berichten,
    haha lekker slim!
    Veel plezier en goed dat hij heeft gereageerd :D

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Haha wat stoer en leuke uitkomst. Veel plezier keep us updated haha

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow wat leuk! Gewoon doen die date hoor!

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Mee eens, zou ook nooit een brief naar zijn adres gestuurd hebben. Komt stalkerig over. Je ziet zijn profiel op Lexa en hebt geen contact met hem en ineens krijgt hij op zijn privé adres een brief van je waar je via via op FB achter bent gekomen.

Ben benieuwd of jij dat zelf wel op prijs zou stellen als iemand achter jou adres ging vissen en je ineens een brief krijgt van een onbekende.

Stel hij had een vrouw en kinderen, dan was ie nou mooi genaaid :p niet iedereen op Lexa of andere sites zijn namelijk echt vrijgezel, zitten een hop vreemdgangers tussen brrr..

Maar ik hoop dat jullie tot een etentje komen en de klik er is en het misschien uitdraait op meer :D

Veel succes meid!

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zie je nou!! Dat wordt nog een mooi verhaal denk!!!!!!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ben benieuwt, wanneer is de date?

19. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wat leuk!! Hopelijk wordt het een leuke date! Hou je ons op de hoogte? Ik vind het echt heel stoer van je!! :D

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ach joh...vroeger toen dat internet nog niet zo gebruikt werd zocht je elkaar ook op in bet telefoonboek en schreven we brieven. Dat was heel normaal. (en nu is het ineens heeeel raar???) En als je niet gevonden wilt worden moet je jezelf niet met naam en toenaam aanbieden.

Ik vind het juist eens origineel gewoon een brief sturen.

Deel Deze Pagina