Straks hebben we onze eerste date. Ik ben nerveus!!!! Ik ga bij hem eten, zal ik nog wat voor hem meenemen? En zo ja wat dan? Geen wijn in ieder geval, ik drink geen wijn en heb er ook totaal geen verstand van. Nou ik ga haarverf uit mijn haar spoelen
Spannend!! Ik neem aan dat je wel aan iemand hebt laten weten waar je heengaat, he? Omdat je bij hem thuis hebt afgesproken...
Zie opeens je topic! Wat een spectaculair vervolg! Veel plezier en zoals bolkje zegt even een vriendin laten weten waar en bij wie je uithangt
Omg ik volg dit topic al een tijdje zonder te reageren maar damn zelfs ik ben helemaal in de 'woehoe' stemming hahaha
Als een man bij mij zou komen zou ik het wel leuk vinden als hij niet met lege handen aankomt...alhoewel niks moet natuurlijk Iets favoriets van jou...wat je meteen met hem zou kunnen delen. Eten, drinken, snoep....whatever. Iets waarmee je een gesprekje kunt aanknopen. Al is het een anekdote om te vertellen...iets waar een gek/leuk verhaal aan vastzit en je meteen een stukje van jezelf kunt laten zien.
Super tof dat het goed heeft uitgepakt! ( ik ken mn vriend ook van internet) Ik en hij hebben de eerste date niks meegenomen...maar was ook wel een spontane actie van ons. Ik had niks te doen, hij ook niet dus ja why not daten dan. Snel naar huis (zat bij mam thuis), snel omkleden en toen was die er al haha. Je voelt direct of het iets word/is. Ik wens je heel veel succes en veel plezier en humor Ps ik vind je echt niet wanhopig, stalkerig etc...zoals je ziet kunnen mannen dat ook heek erg waarderen (ken meer van deze verhalen wat goed zijn uitgepakt) Pps ga wel f abbo pakken want wil weten hoe het afloopt
wat stoer van je zeg!! hoppa achter je prooi aan, zo is het veel plezier vanaaf. hoop dat al je speurwerk niet voor niets is geweest hahaha
Haha, heb net het hele topic pas gelezen! Wat een stoere actie van je zeg! Veel plezier! Ben benieuwd hoe het was!