4w2d zwanger, bruin verlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintje85, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Hallo,

Ik ben nu 4.2 weken zwanger. Vanmiddag had ik roze afscheiding, nu is t bruinig.. Het is niet super veel ofzo en ook niet dat donker bruine/zwarte wat ik normaal heb 2 dagen voor menstruatie. Ik heb geen kramp.. Wel heb ik soms het idee dat mn zwangerschapskwaaltjes weg zijn. Gisteren had ik meer last van mn borsten dan vandaag. Gisteren wat steekjes en krampjes. Ik plas nog wel veel, net als gisteren.

Moet ik me zorgen maken?

2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @kleintje85 wat een onzekerheid lijkt me dit, we zijn ongeveer rond de zelfde datum, zelfde nod groepje. Enige wat ik wel herken is de steekjes de hele dag door. Borsten wisseld bij mij nu ook heel erg. Merk dat ik zelf er ook wel onzeker van wordt.
    Misschien anders morgen even bloed laten prikken? Om zo je hcg te laten meten?
    Ik ga voor je duimen dat het bruin verlies niks ergs is. We houden moed!

3. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Gefeliciteerd!! :) Ik kan ook even een emailtje sturen naar de vk.. Vanochtend toevallig contact mee gehad voor intakegesprek. Toen had ik dat nog niet namelijk. Misschien is t handig om het even aan ze te melden ofzo..

Ze zei ook dat hormonen in t begin heel erg schommelen.. Ene dag voel je meer dan de andere dag. Daar hou ik me maar aan vast dan. Spannend hè?

4. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Idd van dat schommelen heb ik vaker gehoord.
    Ik ga morgen ook een afspraak maken bij de fertiliteitsarts moest bellen zodra ik me nod voorbij was, of een positieve test had.
    Dus dat telefoontje mogen we morgen eindelijk maken. Kijk er nu al naar uit Haha.
    Verder morgen ook ff langs het werk ff hcg op laten meten in het bloed gewoon om even een beetje zekerheid te krijgen. Tis allemaal ook nog wel heel erg onwerkelijk.

Hou me ff op de hoogte met wat de vk van het bruin verlies zegt? Ben benieuwd.

5. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
  6. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Oh kleintje dit vind ik helemaal niet fijn om te lezen, wat een onzekerheid!
    Maar kwa kwaaltjes stelt dit je misschien gerust: op steekjes/zeurgevoel, moe en wat rommelende darmen na, voel ik me verder ook totaal niet anders. Dus misschien valt het allemaal mee. Ergens deze week ga ik ook maar eens de vk bellen om afspraak in te plannen..

7. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Alleen nog beetje bruin, maar tussendoor ook helder na het afvegen.. Vk belde me vanochtend omdat ik ze gisteren een email had gestuurd, maar dit is normaal, zolang het niet veel is en geen kramp kan het geen kwaad. En dat ik gisteren weinig voelde van mn zwangerschap dat was toeval. Zolang het nog in je lichaam zit bouw je evengoed hormonen op, of het vruchtje nou goed is of niet.. Dus ok, ben wel gerustgesteld.

8. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Bedankt dames!

Wat spannend @Ashleyrachel laat het me weten over je waardes! :)

9. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Gelukkig nou nu dus langzaam aan een beetje gaan proberen te gaan genieten.
    Ik ga duimen dat het allemaal goed blijft gaan, zodat we beiden een mooi wondertje hebben in jan.

Ik hou je op de hoogte wat betreft de waardes, hou jij me ook ff op de hoogte over hoe het bij jou loopt :)

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Ik heb tot zo'n 12 weken wisselend last gehad van bruin/ roze verlies.. maakt je onzeker, ik weet er alles van..
    Maar het hoeft dus helemaal niets te betekenen. Als je verder geen krampen hebt en het bruinverlies niet erger wordt, hoef je jr denk ik geen zorgen te maken...
    Veel succes nog en ik hoop dat jr een fijne zwangerschap zult hebben

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vriendin van me heeft 15 weken lang bruin verlies gehad, inmiddels is bevallen van een gezonde knul.
    Het kan bij bruin verlies nog alle kanten op, zolang het geen rood bloed verlies is in combinatie met krampen zou ik zeggen maak je niet al te druk, hoe makkelijk dat natuurlijk ook gezegt is.

12. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad, zolang het niet helder rood wordt en geen grote hoeveelheden zijn, hoef je je geen zorgen te maken; je lichaam is nog het een en ander aan het schoonmaken daarbinnen. Ik had precies hetzelfde, ook rond de 4 weken en nog een keer daarna; ik dacht dat ik weer ongesteld werd, maar ik was zwanger! Super relaxte zwangerschap gehad en nu een heerlijke knul in mijn armen.

Dus gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het eerste trimester is echt killing vond ik, zo onzeker of het allemaal goed blijft gaan en je let op elk pijntje (of juist de afwezigheid van symptomen!), maar ik hoop voor je dat je een gezonde plakkerd te pakken hebt! Wees gerust, er komen echt momenten dat je van je zwangerschap zult genieten. :)

13. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ja doe ik zeker! Jij ook heel veel succes!!

14. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Bedankt allemaal voor de opbeurende woorden!! Vooral fijn om te lezen dat meerdere hier last van hadden en nu een mooi wondertje hebben.

Ik heb zaterdag al een super schattig neutraal pakje gekocht hihi (L)

15. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik heb vandaag zelfs momenten dat mn broek al te strak aanvoelt, als of er iets in mn buik drukt, maar m'n broek zit helemaal niet strak. :)

16. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @kleintje85 zitten colgens mij in het zelfde schuitje hier nu ook rosé afscheiding Pff. Test gedaan en die is terug gelopen.
    Heb jij trouwens nog getest. Hier nog steeds geen knal gehad maar nog steeds middelmatige strepen

17. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Hey hoe gaat het met jou nu?

Hier gisteren even weer een inzinking gehad, ik verloor dat zwartige afscheiding die ik normaal verlies net voor de menstruatie.. Maar nu ineens helemaal geen verkleuring meer.

18. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Geen afscheiding meer, hcg was maandag 6 in het bloed. Dus vermoedelijk gaat het niet goed komen, echter gister eergisteren liepen de testen weer af. Doe in zojuist weer een test, en is die ineens weer duidelijker ik snap der niks van.... of die beeb zit me goed te voor de gek te houden ofzo. Morgen weer bloed prikken om ge kijken of er toch nog een verbetering is...

Pff jij houd het ook spannend ofniet komt. Vast goed :) ik duim nog steeds

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

He wat een onzekerheid meiden.

De uitspraak ; Dat geen kramp prima is, heb ik altijd een beetje moeite mee.
    Geen kramp betekent niet automatisch dat het goed zit.
    Hier ook geen krampen gehad, maar wel rood bloedverlies en een ma bij 10 wk
    Niet wat je wilt horen, maar lees genoeg op zp dat het vaak niet in combi is met krampen. Dus vandaar dat ik altijd zelf moeite heb met die uitspraak

Maar ik heb ook 1 zwangerschap
    veel buikkrampen met rood bloedverlies gehad, meerdere malen en ben nu nog steeds zwanger

Bloedverlies kan idd beide kanten op.

Ga duimen voor je dat het goed zit

20. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ohh dat is vreemd zeg.. Test je wel steeds met ochtend urine? Welke testen heb je?

Deel Deze Pagina