Is dit erg zorgwekkend?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Flinstone, 9 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Ik ga morgen nuchter laten prikken, maar ben vanavond uit eten geweest, misschien niet de beste combinatie.

En heel eerlijk gezegd ben ik ook bang wat voor invloed het op het kindje zal hebben als het werkelijk zo is. Ben zo bang dat het dan een heel groot kindje wordt.

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Heb je gelijk erna geprikt? Moet 1,5 uur erna namelijk, duurt ff voor het in je bloed te zien is.
    3.6 is bij mij een hypo, ik wordt dan echt misselijk, draaierig, moe en trillerig. Ik moet zelf proberen boven de 4.5 te blijven en liefst hoger dan 5.
    Bij mij lag het aan te weinig (als in frequentie) eten. Ik at vaak pas als ik echt honger had en dan was mijn glucose al veel te laag. Door tussendoortjes te nemen voorkom je die lage waarden.

3. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik denk dat er ongeveer een uurtje tussen zat? Heb zelf eerlijk gezegd helemaal geen kwaaltjes o.i.d. hoor.. Meer dat ik soms gewoon HEEL moe ben en moet eten, of andersom, dat ik na het eten ineens heel moe ben. Ik eet eigenlijk op hele regelmatige tijden..

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Oh je lijf heeft wel even nodig om het te verwerken dus moet wel langer dan half uur tussen zitten.

Mijn waardes zijn erg laag en ik merk dat ik ook heel moe ben als ze te laag of juist in 1x heel hoog zijn, daar reageert iedereen anders op.

5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ah dankjewel voor je reactie :)

Deel Deze Pagina