Ik ben in mijn tienerjaren helemaal gek geweest van Take That. Nu zijn ze weer met zijn 4-ren begonnen met het nummer Patience. Ik vind het weer een super nummer. Super volwassen en zo'n mooie tekst. Hebben meerderen dit?
Ken het nummer nog niet....ik en mijn vriendinnen besloten fan te worden op de dag dat ze uit elkaar gingen we waren toen super melig en deden of we het heeel erg vonden hihiho
Ik heb het idee dat het nummer een beetje weg heeft van 2 mensen en ze hebben een miskraam gehad. Zo sentimenteel nummer.... Hoe moeilijk het is om eroverheen te komen.... Moet je zeker eens luisteren, is al op de radio
Dit is de tekst: Just have a little patience Still hurting from a love I lost Im feeling your frustration But any minute all the pain will stop Just hold me close inside your arms tonight Dont be too hard on my emotions Cause I need time My heart is numb, has no feeling So while Im still healing Just try and have a little patience I really wanna start over again I know you wanna be my salvation The one that I can always depend Ill try to be strong believe me Im trying to move on Its complicated but understand me Cause I need time My heart is numb, has no feeling So while Im still healing Just try and have a little patience yeah Have a little patience yeah Cause the scars run so deep Its been hard but I have to believe Have a little patience (2x) Wooh Cause I, I Just need time My heart is numb, has no feeling So while Im still healing Just try and have a little patience Have a little patience My hart is numb, has no feeling So while Im still healing Just try and have a little patience
Ik was er destijds helemaal weg van... maar ik moet zeggen dat ik er nu niet veel maar naar omkijk... Misschien als ze straks meer nummers hebben uitgebracht... Ik zat er alwel op te wachten dat ze weer bij elkaar zouden komen... want heb toen in 1996( toen ze uit elkaar gingen) werd er al gezegt dat ze in 2004 een reunie zouden hebben... Dus ik vraag het me af... is dit echt een comeback of een eenmalig iets...
ze komen straks bij jensen he! of heb ik dat verkeerd gezien oww ik was vroeger zo weg van hun.. ik vind ze trouwens nu niet echt moeders mooiste meer hoor of ligt dat aan mij?
Nee ligt niet aan jou Peetje, viel mij ook al op... met die rare bossies haar Liedje vind ik wel erg mooi idd!
nou hier ook een ''oude'' take that fan en ze komen inderdaad bij jensen...net een voorstukje van gezien. ik heb er nu niks meer mee...ik ben nu fan van mijn ventje
Nou een fan wil ik me nu ook weer niet gelijk noemen, maar vind het wel 'erg' dat ik gelijk het eerste nummer dat ze weer uitbrengen super vind....
hihi Monika, heb de HELE documentaire gekeken vrijdag - en de special, een half uur lang daarna. Was vroeger beetje fan, ging nooit naar concerten ofzo, maar had 'opeens' een crush op Howard. Nah ja. Nu keek ik met andere ogen - goed nummer van ze (wist niet eens dat het van hun was), maar ik heb WEL een beetje een tragisch gevoel: weer zo'n band die per se bij elkaar moet komen om een hoogtepunt te herhalen. De fans? Jong en oud, met kinderen en zonder. En mooier zijn ze er niet op geworden. Toch vind ik ze sympathieke kerels!
Hihi ik dus ook, alleen het extra half uur niet, want moest zaterdag vroeg op. Ik kijk ook zeker met andere ogen, ik ging vroeger dus wel naar concerten.... En ik was weg van Mark.....nu dus echt niet meer!
Hier ook een oude fan, ik wil nog wel heel graag naar een concert van ze...als ze het ooit gaan geven, het is voor mij meer de jeugdsentiment dan dat ik nog echt fan ben want ik vind zoveel muziek mooi....ik ben dus ook ouder geworden, niet alleen hun.
Ik had nog wel gekeken wat een kaartje koste van hun concert.... ben je zo 300 euro kwijt... Noooooit van mijn levensdagen... Knap zijn ze er zeker niet op geworden... en ik vond Jason bij Jensen maar een rare kwast... nergens echt antwoordt op geven... de rest had nog wel een beetje zelfspot...