Is het niet zo dat je 300 euro betaalt voor een kaartje wat door iemand is opgekocht en wordt doorverkocht? Lijkt me sterk dat Take That zoveel geld vraagt voor een concertkaartje. Of gaan ze soms uit de kleren?
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik, heb gister echt voor de tv gezeten tijdens jensen! en wat een geweldig mooi nummer patience! *zucht*
Stond eerder op de site van Budgetticket.nl maar daar staan ze dus nu niet meer op... Het stond er echt want als het rond de 100 was geweest wat het voor mij nog het overwegen waard..
Mijn god! Weer edit; ik bedoel "mijn god, 300 euro!" Niet "mijn god, dat jij het voor 100 euro overweegt!"
ach ja ik heb zoiets als je echt gek er van bent geef je ook die 300 eurie uit hoor, ik denk wel dat het dan waard zou zijn, ik heb ook ooit 150 euro voor mariah carey uitgegeven en dit is denk ik veel exclusiever als haar
Geen enkele band of zanger is voor mij 300 euro waard, als je zulke prijzen aan je publiek vraagt, ben je geen muzikant maar een oplichter.
heb je enig idee hoeveel geld zoiets kost, dacht je nu echt dat ze het deden om jou happy te maken, het is gewoon een business... Groetjes Isa
Ik heb het net gekeken(had het opgenomen) en geweldig! ik vind ze er een stuk beter uitzien dan vroeger....vroeger waren ze zo jongetjesachtig 8) en een mooi liedje hoor.....en ja....ik denk dat het toch een heimwee is naar het succes van vroeger
O ik was ook altijd een superfan vroeger. En nog steeds als ik ze zie, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Het zijn leuke mannen. Maar ze geven hier in Nederland toch geen concert of wel? Zou er eigenlijk best naar toe willen, want 10 jaar geleden mocht ik nog niet van mijn ouders. Die vonden het maar niks, als ik in zo'n overvol Ahoy zou moeten staan. Ik vind hun nieuwe nummer ook wel mooi moet ik zeggen. Heb de rest van de nummer ook geluisterd die zijn ook wel ok, alleen jammer dat Howard best veel nummers zingt. Ik vind Gary toch echt beter zingen. x Linda
Ook ik was fan en heb zelfs een heus concert van hun meegemaakt destijds in de Ahoy, 'snachts voor de deur van de Ahoy geslapen, nou ja geslapen? in een slaapzakkie, 14 jaar oud was ik toen, hihi, mocht met me nicht en een paar vriendinnen mee, als ik er aan terug denk begin ik weer te stralen... Heb destijds ook een heel verslag gemaakt voor mezelf van het concert, heb ik ook nooit meer weggegooid, ligt nu ergens in de kelder te verstoffen hihihi En nu het leukste nieuws: A.s. vrijdag treden ze op in Goede Tijden Slechte Tijden, als verrassing van Jack voor de trouwedag van Sjors en Bing... Dus allemaal vrijdag om 20.00 uur scherp vor de buis naar Rtl4 kijken
Ik heb heel veel goede concerten bezocht in mijn leven, maar zulke bedragen heb ik nog nooit neergeteld. Natuurlijk is de muziekindustrie ook business, maar het is maar net aan de artiest hoeveel business ze er van willen maken. Bands waarbij de muziek centraal staat, hoeven zulke entreeprijzen niet te vragen.
Nou das wel duur voor een kaartje idd! Ik geef meestal niet meer uit dan 80 euro voor een kaartje van een party of concert.