Ik liep gister in de AH zie ik tot mijn verbazing allemaal paaseitjes! Ik weet dat ze vroeg zijn met kerst en sinterklaas maar pasen? Wie heeft ze ook al gezien? Dit wordt dus lekker smullen van de paaseitjes
Yup in de AH to go dinsdag al! Pasen duurt nog 3 maanden. Het word wel te gek soms,ze hebben ook al narcissen en tulpen. Nu ben ik wel gek op al die dingen en ook op paaseitjes dus dat komt goed uit
Bij de Action liggen de schappen ook al vol met paaskoeken/eitjes en versieringen. Al sinds 2 weken ofzo.
Ligt er al een tijdje hoor. Is toch altijd zo? Bij de Action bijvoorbeeld liggen de paas spullen er al een tijdje. Ik vind het altijd wel gezellig al die paas spulletjes Kan me er echt niet druk om maken
Nee joh het is over 2 maanden Pasen (ik tel al 7 maanden af naar 2e paasdag) Ik vind het nog wel meevallen, chocola kan altijd!
VInd het ook wel meevallen. Tenslotte is het volgende week carnaval en daarna beginnen dus de dagen die aftellen naar Pasen (officieel vastentijd, hahahah!) Enniewee, Pasen is 31 maart-1 april, dus inderdaad nog 2 maanden. Vind het erger dan eind augustus al de kruidnootjes en chocoladeletters in de schappen liggen. Dat is wel3 maanden en leg dat maar eens uit aan je kidneren!
ja heerlijk had ze vorige week ook al zien liggen daar word ik gelukkig van want de lente is dan weer in aantocht.
Daar heb je idd wel gelijk in Ik kan me alleen niet herinneren of het vorigjaar ook rond deze tijd al in de schappen lag of niet. Ik vind het wel gezellig, ik kijk al erg uit naar de lente en met al die eitjes krijg ik alleen maar meer zin haha
Vorige week donderdag liep ik met koopavond bij de Jumbo.. Zag op een kopstelling gele merkpijpjes.. Maar de link nog niet gelegt met Pasen. Kijk ik omhoog zie ik zakken vol met paaseitjes... OooooMG! Nu al, pff!! Ik heb er zo zin in, maar ik neem het maar niet mee naar huis..
O neeheee!!! Not the chocolate overload!! Niet nu al Nu al zin in die eitjes met die lekkere crunchie thingies erin!
Ze dachten waarschijnlijk gewoon "het is rotweer, laten we wat vrolijks in de winkel leggen" Maar ze hebben 3 smaken; Mango/Chili (puur) Yoghurt/Zwarte bes (wit) Bloedsinaasappel/Kaneel (melk)