Is dit fietsje iets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bianca88, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mijn dochter word 5-2 alweer 1 jaar en willen haar een driewieler met duwstang kopen. Nu had ik eerst een andere gezien bij intertoys maar koste 89,95 daar. Nu ben ik verder gaan zoeken en ben ik deze tegen gekomen Little Tikes 3 in 1 driewieler roze/paars kopen bij marskramer scheelt 30 euro! En helemaal hetzelfde alleen die zonnenkap is anders en kleur. Is dit fietsje ook iets? Want dan bestel ik deze ipv die bij intertoys.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    geen ervaring met t fietsje opzich maar little tikes is wel een goed merk dus verwacht wel dat t wel iets goeds is dan eigenlijk.
    en idd als t 30 euro scheelt zou ik ook de gok nemen hoor!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben deze van de intertoys super stevig en leuk fietsje!
    Beetje onduidelijke foto frietjes staat links op de foto maar is erg fijn! Met riempjes om kindje vast te maken, trappers kun je vast zetten zodat ze zelf de voetjes op het steuntje kunnen zetten, stuur kun je zo zetten dat ze wel kunnen 'nep sturen' maar jij met de duwstang het fietje kunt duwen zoals een winkelkarretje zeg maar. Daar zou ik wel naar kijken of dat er allemaal op zit.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Little tikes is volgens mij echt wel een stevig merk. Wij hadden daar geen driewieler van maar mijn zoon heeft daar een vrachtauto van gekocht (met motoren achterop).

Die heeft hij uitgezocht toen hij 2 jaar oud was, hij is nu 7 jaar oud en zit er nog steeds bovenop :D

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gezien het merk, zou ik het ook vertrouwen...

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Super stevig fietsje!

Onze dochter kreeg het van ons voor haar eerste verjaardag en hij is lekker stdvig, licht om te duwen en je kunt hem helemaal afbouwen tot een normale driewieler dus je hebt er lang plezier van. Gezien de stevigheid van het materiaal en de degelijkheid denk ik dat hij nog lang meegaat!

ik vind alleen het zonneschermpje een beetje overbodig. Als je veel bochtjes moet lopen staat de zon elke keer aan een andere kant en moet je hem steeds draaien. Deze liet/laat ik er dus meestal af maar verder super dus.

Onze dochter is er gek op. Zodra we richting schuur lopen denkt ze meteen dat ze erin mag. En nu laatste dagen is ze echt heel erg boos als blijkt dat we niet gaan fietsen ;)

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja die had ik ook gezien, maar vind 89,95 erg duur, vandaar dat ik verder ben gaan zoeken en op deze uit kwam ook van little tikes. Ik ga deze eind van de maand bestellen :) bedankt voor jullie adviezen! Het zonneklepje laat ik er ook vanaf, mijn man vind dat niet zo leuk erop haha.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik heb m in het blauw voor mijn zoontje. Goed stevig fietsje hoor! wij zijn er heel tevreden over

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ook via de website van markramer gekocht? Of ergens anders.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb hem vandaag besteld! :)

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sorry bianca zie nu pas je vraag.. ik weet niet meer precies waar ik m besteld heb. Kan maar zo zelfs bol.com zijn, al is ie daar wel stuk duurder zie ik. Maar via marskramer moet ook wel goedkomen hoor

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb m ook via marskramer besteld en heb m opgehaald in de winkel (om de hoek). Werd nog voor me in de auto getild ook haha
    Geweldige service en geweldig fietsje!!

Deel Deze Pagina