Zeker is dat zo Is je vriend nu wel oké ermee? Krijg je nu een vroege echo om te kijken of het goed gaat? Ik duim voor een plakkertje!
Gefeliciteerd! Al vind ik het ook erg vreemd dat je schrijft dat je de hele maand alleen maar onveilige seks hebt en het dan zo had moeten zijn. Dat is gericht baby’s maken in mijn ogen hoor. Maar goed, nogmaals gefeliciteerd!
Als je geen mening wil moet je hier niets posten! Er zitten er al heel lang. Op een wondertje te wachten en dit bewust dus sorry vind het zever
Ik kan je dat wel uitleggen. Ik moest het spiraal verwijderen wegens medische redenen. Maar ik heb PCOS, en normaliter geen cyclus zelfs. Dus met mijn ex man toen 10 jaar in een mmm traject gezeten om de drie kindjes te krijgen welke wij al hebben. partner wist dus van alles, en ondanks het feit dat hij dus op de hoogte is, van geen spiraal, pakte hij de condooms ook niet. Al met al dan zeker “niet accuraat” ermee omgaan, en dan weet je ook wat de consequenties kunnen zijn als het wel raak is. Zelfs de artsen hier vinden het zeer apart dat na een traject van jewelste het dus blijkbaar zo vruchtbaar is. zij gaven aan, dat ik dus weinig eisprongen heb gehad, daardoor er nog aanzienlijk veel eitjes aanwezig zijn en ik dus vruchtbaarder ben als nooit tevoren… Vandaar dat mijn opmerking ook echt is, dan zou het zo moeten zijn. En ja, wellicht stoot ik iemand daardoor voor het hoofd, maar dat is niet mijn bedoeling. Been there done that in exact dezelfde situatie ooit. en hier gewoon van harte welkom!