Er verzorgd uitzien...

Discussie in 'De lounge' gestart door Emm27, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Help... Ik heb mezelf verslonst sinds de geboorte van mijn dochter bijna 4 jaar geleden. Ik merk dat ik vaak met een snelle staart en een likje mascara de deur uitloop en soms de hele dag niet in de spiegel kijk😱
    Ik heb pluizig haar met van die korte plukjes er tussen (help). Wat moet ik er nou mee!
    Ik moet bijna weer gaan werken en daar moet mijn haar vast, maar ik doe steeds maar een saaie knot. Wie heeft tips om er meer verzorgd uit te zien, liefst zonder uren te besteden (want die heb ik niet😅).

Ik was vanavond uit eten, dacht er redelijk leuk uit te zien, had ik gewoon een mega spuugvlek op mijn rug😳

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha, heb je geen partner, die je daarvoor kan behoeden? :D Ik grap altijd tegen mijn man: "Mag ik zo mee?" terwijl ik een rondje om mijn as draai. ;)

Voor je haar heb ik niet veel tips, maar je kunt een haarmasker gebruiken. 's Avonds indoen, 's ochtends alleen maar uitspoelen. Krijgt het een opkikker van. Als het iets chronisch is, dan zou ik eens van shampoo wisselen.

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Kort knippen, verfje erin. Door naar de stad, leuke nieuwe kleding kopen. Mooie schoeneb, leuke tas en wups door!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb ook zulk haar, super slonzig staat dat idd. Althans bij mezelf vind ik dat ;) wanneer ik mijn haar stijl knap ik er écht van op. Ik draag ook een getinte dagcreme, lekker snel. Even afpoederen, snel een veeg rouge over mijn wangen. Oogschaduw, eyeliner, mascara en wenkbrouwen poederen. Soms wat lipgloss of lippenstift. Oh en je kleding is belangrijk. Draag iets dat comfortabel is maar ook mooi staat. Ik draag enkel nog jurkjes, in de winter met een legging en mooie laarzen eronder.

5. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien je haar eens in de zoveel dagen föhnen met een klein beetje argan olie erdoor zodat het wat 'gezonder' oogt en minder pluist.
    Verder denk ik dat een beetje blush en leuke kleren/assecoires/tas ook een heel verschil kunnen maken.
    Ik heb dit nu dus in de zwangerschap dat ik nergens zin in heb..
    Niks past meer, en heb al helemaal geen zin om me op te maken. Hopen dat dat snel weer terug komt..

6. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Ja kleding... Zucht. Ik heb mooie nieuwe kleding in de kast incl een mooie jurk, maar dat is superonhandig met borstvoeding. Op werk draag ik een uniform (verpleging) dus dan zie ik er al snel saai uit.

Dat föhnen met argan olie.. Doe je de olie in nat haar na het wassen? En dan föhnen?

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben heel tevreden met de Frizz Easy shampoo van Johm Frieda, vooral in combinatie met het serum en eventueel wat schuim. Misschien is dat voor jou ook iets? Dan pluist het echt veel minder.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Iemand zegt kort knippen? Waarom?!? Omdat dat zogenaamd makkelijker is?

Ga lekker naar de kapper, laat de dooie punten knippen en meet een leuk model aan.

Laat het verven of doe het zelf

Gebruik elke dag een lekkere crème en was je gezicht voor het slapen

Leer jezelf aan om toch een beetje mascara of oogpotlood op te doen. En als het vlekkerig is wat foundation.

Besteed tijd aan je haar. Dit hoeft echt geen 10 minuten te kosten. Een vlotte losse knot is in 2 minuten gemaakt.

En voor je weggaat, bekijk jezelf of laat je man het keuren.

Oh, en eventueel wat nieuwe kleren kopen. Makkelijke kleren kunnen echt leuk zijn en niet duur.

Succes!

9. Islah

Islah Niet meer actief

Daar lijkt mij het haar niet veel beter op te worden. Integendeel juist.

Overigens schijnt een kort kapsel (of zoals sommigen het noemen, "kort en pittig") juist hét toonbeeld te zijn van een onverzorgd uiterlijk.

10. Vlinder84

Ik heb bijna 6 jaar bv gegeven dus ken dat probleem pfff! Uiteindelijk ben ik met laagjes gaan werken. Een jurk met een diepe v hals en een topje eronder. Zelfde principe als bv kleding maar dan mooier en goedkoper.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik krijg vaak het idee dat de echte moekes dit doen omdat het zo makkelijk is ofzo..

Nouja tenzij je d'r met de tondeuse over heen gaat is kort haar toch echt lastiger dan lang haar wat je in een knot draait...

ik vind persoonlijk dat kort haar maar bij weinig mensen leuk staat. Ik zou dat dus ook niet als advies geven voor iemand die er verzorgd uit wil zien..

12. Vlinder84

:D het hoeft er niet onverzorgd uit te zien maar ik persoonlijk vind het niet mooi.

Oh trouwens ts: mooie lingerie! Niemand die het ziet maar het geeft je een boost! Dan wil je vanzelf beter voor jezelf zorgen.

13. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ga naar een goede kapper en laat je adviseren, dat is de eerste stap. Misschien heb je wel een prachtige kleur van jezelf maar misschien kan zij je wel wat adviseren zodat je weer gaat stralen. Als je een goed geknipt kapsels hebt kan ze je ook tips geven hoe je dat thuis het beste kan verzorgen. Eigenlijk kan niemand je hier adviseren, want wij zien jou niet. Dus maak lekker een afspraak bij de kapper zou ik zeggen. Succes!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kort knippen om er verzorgd uit te zien is echt een no go!! Wij noemen dat moeders die hebben opgegeven hahaha

Gewoon... optijd uit bed!
    Ik leg savonds me kleding neer (altijd hip ;) ) wekker 6u. Douchen haren föhnen opmaken etc.
    7U kids eruit

En hakken aan dat maakt t ook altijd af vind ik.

Oorbellen en zoek ook een makkelijke lippenstift op

Gaat het helemaal goedkomen :)

15. Islah

Islah Niet meer actief

Ik snap trouwens echt niet dat make-up gelijk staat aan er verzorgd uitzien... De meeste vrouwen vind ik juist veel mooier zonder make-up.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vind ik ook. Zelf draag ik dan ook amper make up.

Maar gezien ze het in haar eerste post gebruikte denk ik dat ze er wel behoefte aan heeft..

17. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Als ik een dag heb waarop ik er echt niet uit zie, mijn haar niet wil, en ik niet veel tijd heb dan probeer ik de aandacht van mijn haar af te leiden door een felle rode lipstift op te doen. in combinatie met een beetje oogpotlood en mascara zie je er dan al gauw wat netter uit. en ik werk mijn wenkbrauwen ook gauw even bij met een potloodje want ik heb hele gekke wenkbrauwen die aan de neuskant donker zijn en een cm later super licht, ziet er gek uit.

18. vd21

vd21 Niet meer actief

Naar de kapper, creme op, poeder/mascara/oogpotlood, mooie sieraden kopen, je kledingkast vernieuwen...

Ik ken t probleem zelf niet, ik ga alleen tiptop de deur uit :p

19. Islah

Islah Niet meer actief

Tja weet je, er zijn heel leuke korte kapsels, die veel leuker staan dan lang haar dat je even snel in een knot of staart doet. Zo zijn er ook lange kapsels die weer mooier zijn dan kortgeknipt.
    Dus de lengte van het haar zegt mij niet gelijk iets. Sommige vrouwen staat kort haar juist heel leuk, anderen weer niet. Bij vollere vrouwen bv. vind ik kort haar (over het algemeen) niet zo staan.

20. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Het ligt denk ik ook aan het type vrouw. Ik vind dat je van nature een extra soort pit moet hebben om kort haar te 'rocken'. Anders krijg ik inderdaad al snel een kortpittig idee, of wordt het simpelweg truttig.

Deel Deze Pagina