Argh ik kan het niet vinden, hopelijk weten jullie wat ik bedoel en hoe het heet. Heb al lopen googelen maar kom er niet. Of ik zoek verkeerd. Had al gezocht op bord neerzetten ed. Ik heb vanmorgen een mooi bordje gekocht. Nu wil ik doe graag neerzetten in de woonkamer. Daar heb je van die dingen voor waar je hem op kan zetten. Hoe heet dit? Borden hangers vond ik wel maar ik wil hem graag neerzetten ipv ophangen. Wie kan me helpen?
Pasgeleden een topic geopend dat ik wat zocht. Jullie hebben me kunnen helpen. Alleen nu kan ik hem nergens vinden. Het gaat om een bordenstandaard. Waar ik ter decoratie 1 bordje in kan zetten. Waar kan ik die vinden? Ik ben hier bij de Blokker, Hema, Action, Xenos geweest maar die hebben het niet. Online zoek ik ook alleen kan ik wel 1 vinden maar dan vinden ze het nodig 6,95 verzendkosten te vragen Bij Pipoos online ook gekeken maar die hebben hem ook niet. Alleen om hem op te hangen aan de muur kan ik wel makkelijker vinden, maar ik wil hem zo graag neerzetten.
Ik heb er tijdje geleden eentje bij de toko gekocht die verkochten het bij de Chinese bordjes. Misschien daar poging wagen?
Ali natuurlijk!!!! Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress 1 pcs 4" 10" Iron Easel Classic Display Stand Bowl Plate Photo Frame Book Artwor Black-in Storage Holders & Racks from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
Of deze; Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress Black Plastic Display Stand Dish Rack Plate Bowl Picture Frame Photo Book Pedestal Holder 4 Sizes 3" 5" 7" 9" Home Decoration-in Storage Holders & Racks from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
Of deze; Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress Wrought iron white plate metal easel stand holder living room decoration 200mm height-in Storage Holders & Racks from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
En zo zijn er nog heeeeeel veel te vinden op Ali. Zowat voor noppes. En gratis verzenden. Maar, je moet wel even geduld hebben. Vaak een maand verzendtijd (maar hé, wel gratis!)
Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb ik koop geregeld wat op alie. Dan heb ik het geduld wel. Koop ik er gelijk een paar. Dank je voor de tip
Hier hiet echt van die toko's in de buurt. Maar bedankt voor de tip. Maar ga het via aliexpress proberen.