Is dit geldig???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dannyy, 14 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannyy

Dannyy Lid

14 jul 2022
    9
    1
    3
    Man
    Goedenavond mensen,

Ik heb even een vraagje. Mijn vriendin en ik proberen zwanger te worden. Nu hebben wij 2 testjes gedaan van de kruidvat en zien een heel licht streepje. Allebei de testen zijn van de zelfde dag. Nu weten wij ook van het bestaan van het bekende "tuurstreepje". Wij willen toch graag ook van anderen horen wat zij denken. We horen graag van jullie.
    upload_2022-7-14_21-49-43.png

2. tinkerbell2202

tinkerbell2202 Actief lid

14 jan 2014
    220
    159
    43
    Vrouw
    Bij mij was die ook zo, en ik was toen wel zwanger. Maar eerlijk is eerlijk met plus testen kan je 2 kanten op, ik zou morgen ochtend nog een testje doen. Toont die hetzelfde kan je er wel van uitgaan dat ze kloppen.

3. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    848
    847
    93
    Vrouw
    Is deze foto binnen de afleestijd genomen die in de handleiding staat van deze testen? Ik zie wel een streep inderdaad, maar die blauwe testen hebben heeeell vaak nare indroogstrepen waardoor ik ze zelf niet zo betrouwbaar vind. Testen met roze inkt zijn wat dat betreft vaak beter en duidelijker. Ik zou als ik jou was een testje wagen met een ander type test, bijvoorbeeld die van de action zijn prima. Als daar ook wat op te zien is zou het duidelijk moeten zijn :)

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.737
    7.264
    113
    Vrouw
    Ik vind die bovenste behoorlijk duidelijk en mag hopen dat dat geen indroger is. Heb je nog een test gedaan @Dannyy?

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.357
    8.864
    113
    Vrouw
    Ik vind de bovenste wel behoorlijk duidelijk. Alleen geven deze testen wel vaak valse streepjes. Zou even een ander merk test doen.

6. Dannyy

Dannyy Lid

14 jul 2022
    9
    1
    3
    Man
    Wat fijn dat jullie allemaal reageren! Dit helpt ons zeker. We hebben vandaag een test gedaan van sensitest en die was helaas negatief. Maar die van de action lezen we veel dus toch even proberen!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind de streep erg smal/dun.
    Dat is bij deze testen altijd negatief helaas.
    Ik zou overmorgen even een "roze" test doen.

Deel Deze Pagina