Hallo allemaal Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een HTC Wildfire s Hier kun je dus ook apps op downloaden. Ik heb er al een paar (spelletjes, fotos bewerken enzo) en vroeg me af wat jullie favoriete apps zijn??? Dit is mijn eerste android telefoon dus ik ben er nog niet helemaal in thuis. Ben benieuwd!
Mijn favoriete app is de gratis! Routeplanner genaamd: Waze Verder natuurlijk whatsapp, rabomobiel, bbc news, tv gids, radio 1. Qua spelletjes: blast monkeys, angry birds en natuurlijk wordfeud.
ik heb heel veel favoriete apps, maar ik heb een Iphone, dus ik weet niet of die voor jouw mobiel ook verkrijgbaar zijn: viva-app, appie, soundhound, google goggles, twitter, programma gemist, hipstamatic, tunein radio, deep sleep (meditatie voor bij het slapen, werkt erg goed!), star walk (dit vind ik de mooiste app). Qua spelletjes vind ik leuk: cityville, wordfeud, jump birdy jump, fling, where's my water, haunted manor. Voor kinderen vind ik de apps van Duck duck moose erg leuk en mooi gemaakt.
leuk die reacties! Ik zal er is een paar gaan opzoeken en bekijken. Is het zo dat je mobiel langzamer wordt door apps? of dat de batterij sneller leeg gaat? en zijn er verder nog dingen die ik zou moeten weten? alvast bedankt!
Heb je er een mobiel data abonnement bij? Houd er rekening mee dat zaken als het synchroniseren van je e-mail, ophalen van weergegevens en sommige spelletjes dataverkeer vragen. Mocht je een datalimiet hebben, dan zou ik 3G Watchdog installeren. Op die manier houd je zicht op je dataverkeer en kom je niet voor (vervelende! dure!) verassingen te staan.
Handige apps de ik gebruik: Ovuview (voor menstruatie bijhouden) Zaklamp Whatsapp IMDB (filmtrailers e.d.) Facebook Nu.nl (nieuws) Youtube EHBO app (zeer handig, van het rode kruis!) Qua spelletjes: Wordfeud Dragon, Fly (errug leuk ) Sudoku Bouncy Mouse Clouds & Sheep Als je veel apps gebruikt gaat je batterij uiteraard wel sneller leeg, maar merk niet dat ie langzamer wordt.. Ligt er natuurlijk wel aan wat je allemaal aan hebt staan.. En tis idd wel handig om op je datalimiet te letten
Bedankt voor alle tips! Ik heb ondertussen al wat spelletjes : zoals bejeweld, woordzoeker, angrybirds en nog een paar. En ook EHBO, boodschappen lijstje, zaklamp, foto bewerkers, en een leuke baby app waarmee je van alles kan bijhouden heb ik, super handig! Ik heb geen internet op mijn telefoon, gebruik wifi thuis of als ik bij mn ouders/vrienden/kennissen ben.
Zet je dan wel het dataverkeer uit wanneer je het huis verlaat? Anders gaat 'ie namelijk gewoon door met synchroniseren
Ik gebruik voor navigatie altijd de google navigatie, werkt erg goed (volgens mij wordt die gewoon meegeleverd met een android telefoon). Wordfeud vind ik ook erg leuk en de app van stumble upon. Verder slice it en cut the rope. Voor kinderen vind ik kids connect, kids shaper puzzle, kids paint, kids doodle, puzzle time en kids socks erg leuk.
Ja als Yara straks groter is zijn kinder apps ook wel leuk, nu is ze daar nog erg klein voor maar laat ik dr af en toe een filmpje zien. Of zijn er speciale baby apps? geloof het niet he... zou ook niet weten wat zon kleintje daar mee moet eigenlijk. Heb nu ook whatsapp (toch wel handig ookal heb ik geen internet abbo, heb wel wifi) en een soort landleven, en nog wat foto bewerkers en een boodschappenlijstje (die vergeet ik normaal altijd mee te nemen hihi)
wordfeud, Hyves, facebook, Buienalarm (heel handig als er regen komt en je was hangt buiten haha) Layer, Google Skymap (sterren kijken 's avonds haha) Tvgids.
Misschien domme vraag maar hoe kan je je dataverkeer uitzetten? Ik heb een samsung Galaxy Ace. Thuis gebruik ik wifi
Bij mij op de galaxy s ga je naar instellingen, dan 'draadloos en netwerken', dan 'Mobiele netwerken' en dan kun je pakketgegevens gebruiken ontvinken. Dan is je mobiele internet uit. Ik gebruik thuis ook wifi, maar als je wifi samen met je mobiele internet aan hebt heeft de sterkste verbinding voorkeur en dat is dan meestal wifi. Ik zet mijn mobiele internet niet uit, maar thuis gaat toch alles via wifi.