Ik vind het echt apart. Vind ze het niet belangrijk? Dat zou ik haast gaan denken. Als iemand me dat zou vragen zou ik erover nadenken en dan met een datum komen. Jij krijgt steeds maar geen datum. ik zou gewoon mijn weekend gaan plannen hoor. Je hebt er nu alles aan gedaan.
Vervelend hoor! Maar waarom moet het nou zo omslachtig? Straks krijg je antw. dat dat niet kan en ben je nog niks verder. Ik had allang gezegd dat ik nu wil weten wanneer het gevierd wordt en dat ik anders mijn eigen planning maak en dan niet meer kan garanderen dat we op verjaardag komen wanneer zij wil. Zo is zij min of meer verplicht nu wel een dag door te geven en weet ze het dan nog niet, kan jij er niet op aangekeken worden want jij hebt je best gedaan en bent hierin ook duidelijk geweest.
Heb haar ook gezegd hoor in het eerste bericht het graag te willen weten zodat ik er rekening mee kan houden. Vind het enorm apart, hij is aankomende dinsdag al jarig dan weet je toch wel wat je gaat doen?
Ja maar nu laat je de vraagstelling open als je snapt wat ik bedoel. Als je haar gewoon duidelijk maakt dat je het vandaag nog wilt weten en dat je anders andere afspraken maakt, heeft ze 2 keuzes: ze laat het vandaag weten of ze laat het niet weten maar weet zelf dat er dan kans is dat jullie niet meer kunnen.
misschien vindt ze het wel helemaal niet zo nodig om er een enorme happening van te maken? En wil ze het gewoon klein zelf vieren en wie langs komt isleuk, maar zo niet: even goede vrienden. Niet iedereen is hetzelfde en niet voor iedereen is het belangrijk dat iedereen er verplicht zit... Zou handig zijn als ze dat dan gewoon zegt, maar misschien is dat in jullie familie/omgeving "not done"ofzo. Ik snap die verjaardagsstress wel een beetje, het MOETEN vieren, en haat zelf ook van die verplichte kringetje verjaardagsnummers...
Nee ook niks gehoord over het aanbod om dinsdag dan maar te komen. De jaren hiervoor vierde ze het ook gewoon dus lijkt me vreemd als ze de verjaardag van haar zoon dit jaar niet viert :S. En het lijkt me een kleine moeite om gewoon te laten weten hoe en wat.
Nee hoor is niet gemeen. Moet je zus maar eerder met een datum komen! Beetje vage actie ook van haar, zou het kunnen dat ze misschien gewoon niet wil dat je komt?
lijkt me ook irritant zegt zeker als je al meerdere malen hebt gevraagd zo lijkt het niet of ze niet wil dat je komt ofzo, want zoiets belangrijks heb je tocg al gepland nu inmiddels?? Ik zou even bellen en zeggen dat je diverse afspraken hebt staan en dat het nu even belangrijk is om te weten wanneer ze het viert omdat je anders straks niet kunt komen en je dat wel heel graag wilt, als ze dan nog niets zegt, ja dan is het pech, je kan niet alles op pauze zetten toch?
Moeilijk hoor. Ik snap je heel goed, je hebt je best gedaan, maar het isjammer dat je neefje er de dupe van wordt. Ik zzou nog 1 x vragen of ze het al weet omdat je diverse dingen op de planning heb staan, en je die anders kan gaan regelen
Ik zou haar ook bellen en vragen of ze al weet wanneer ze het viert. Kun je meteen zeggen dat nog wat afspraken in de wachtrij hebt staan maar die nog niet hebt bevestigd omdat je eerst zijn verjaardag af wilde wachten. Als ze dan nog steeds zo reageerd, dan is het haar eigen verantwoording en zou het dus zo kunnen zijn dat je niet kunt komen. Maar dus kun je wel tegen jezelf zeggen dat je er alles aan hebt gedaan.
Ik zal haar morgen nog maar eens bellen, alhoewel ik zelf wel vind er genoeg energie in gestoken te hebben. Heb het haar vorige week zelfs nog gevraagd toen we op een feestje waren en deze week al 3x een bericht gestuurd. Kan zijn hoor dat ze niet wil dat ik kom, zo is ze wel met haar dwarse buien.
Misschien vond ze jouw cadeau van vorig jaar wel stom? Nee, zonder gein... Ik vind het ook vreemd. Maar ik vind het nog vreemder dat je moeder het niet eens weet. Ik zou het nu ook gehad hebben en gewoon mijn weekenden gaan inplannen. Succes ermee!
Heb net gebeld maar er word niet opgenomen...geef het dus op. Krijg ook al een beetje het vermoeden wat er aan de hand is...mijn broer komt waarschijnlijk ook dus zal ik wel niet welkom zijn.
Dat is vreemd zeg! Heb je ruzie met je broer dan? Kan ze idd toch eerlijk zeggen wat er aan de hand is?