Hoi allemaal, ik gebruik sinds kort de kruidvat ovu testen. Gisteren een test gedaan en behalve de verticale lijnen zijn er nu ook horizontale lijnen te zien... Wat is jullie ervaring met deze ovu testen? Betrouwbaar of niet?
Heb ze nooit gebruikt maar wel gezien hoe ze eruit zien als ze positief zijn en dan is de test streep donkerder Had dit keer van mama & Kids vond ze niet fijn oploop, afloop oploop maar wel positief getest dat was 1 dag 12 uur smiddags en half 5 die dag was het negatief had een korte LH piek dag ervoor om 20.00 uur getest en nog niet positief dus ws snachts of begin vd ochtend dat hij positief was en me eisprong was volgende dag maar 1 dag Zou zeker doortestten desnoods van action er even bij of smiley van CB als hij positief is als zekerheid Succes
Die horizontale lijnen is het doorlopen vd vloeistof. Heel normaal. Ervaring met deze testen? Ze kunnen heel lang onterecht knallen (echt meerdere dagen), waardoor het kan lijken alsof je een hele lang piek hebt, maar wat dus niet zo blijkt te zijn. Ik vind ze daarom minder betrouwbaar omdat je veelal de echte piek er niet uit kan halen.
De kruidvat is een stuk dichterbij als de action . Maar mocht het deze maand niet gelukt zijn dan overweeg ik zeker de volgende keer die van action te halen!
Eerder had je CB met 2 stuks de smileys nu zie ik overal in winkels met 10 stuks voor meer als 30 euro
Ik heb ze gebruikt voor de vorige zwangerschap. 1 ronde want toen was het ook raak Maar ik gebruik liever de testen van zwanger&kids die vind ik duidelijker.
Ik heb ze gebruikt. Is ook gelijk het enige merk Wat ik gebruikt heb. Bij mij werken ze prima. Ik heb altijd een licht streepje, en 2 dagen een knaller. Dan weer een licht streepje. Ten minste, de 2 maanden dat ik ze gebruikt heb was het zo.
heb ze deze maand ook gebruikt. had op dag 13 van mijn cyclus een positieve test, en op dag 15 had ik weer getest en toen was hij nog steeds positief. ik vertrouw er daarom niet meer op.