Ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD en heb deze test met middagurine. Mijn NOD weet ik precies, omdat ik 13 dagen geleden ovitrelle heb gespoten. Ik heb de ovitrelle er uit getest, dus het is geen restje daarvan meer. Fantastisch dat ik zo mooi positief test, maar is dit niet een beetje té donker voor een normale zwangerschap? Is het een tweeling of drieling? Wat is jullie ervaring? http://nl.tinypic.com/r/20fu4he/9
Nee hoor, prima streep voor die termijn. Hoe licht of donker de streep is, zegt overigens helemaal niks over de kans op een meerling. Hoe dan ook, gefeliciteerd!
Dankje! Nou ja, het zegt wel wat over hoeveel HCG ik heb, toch? Dit is mijn 8e zwangerschap en hij is nog nooit zo enorm donker geweest zo vroeg, daarom ben ik een beetje ongerust.
Dat klopt. Maar de hoeveelheid hCG zegt dan weer niks over een wel of geen meerling . Je kunt met een eenling meer hCG aanmaken dan met een meerling. Dus echt, de kleur van de streep zegt niets over hoeveel kindjes er in je buik zitten. Ik zie hier zo vaak mega donkere strepen bij gewone eenling zwangerschappen. Omgekeerd heb je ook meerlingzwangerschappen met een normale of lichte streep.
Nee, zegt idd niks. Ik testte ook vroeg al heel donker en het is er maar eentje. Had toen ook al vroeg positief getest, op 8 dpo al. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Zoals al gezegd hoeft het niks te zeggen. Ik testte pas 13dpo positief en het zijn er echt twee! (Mijn lf is 12 dagen)
Nou! Ik vind m wel echt heel donker al! Als ik niet beter zou weten zou ik wel denken dat je verder was. Maar ja, dat kan dus niet... zo zie je maar, alles kan! Gefeliciteerd!!!
De onderste test van mij was ook 3 dagen voor nod. Dat is wel een tweeling. Maar vergeleken met de andere meiden die gelijk liepen zag je geen verschillen.
heerlijk zo’n mooie streep al zo vroeg. gefeliciteerd. en zoals al andere zeiden zegt dit niks over hoeveel kindjes er zijn
Ik tests 5 dagen voor nod positief wel licht maar toch. Ik heb wel meerdere vruchtzakjes totaal 3 waarvan er 2 leeg zijn gebleven helaas. Maar het zegt inderdaad weinig
Is ook afhankelijk van je nod, ik denk dat DPO meer zegt. Sommige hebben een luteale fase van 9 dagen en andere van 14 dagen. Bij mijn tweelingzwangerschap keek de consulent van moeders v moeders wel verbaasd naar mijn donkere test, dus het kan wel iets zeggen, maar als dit 11 DPO is is het niet heel opvallend, is het 9 DPO dan vind ik hem erg donker. Maar van harte!