Hoi allemaal, Nou de titel spreekt voor zich . Is er iemand hier die zelf een speelgoedkeuken heeft gemaakt en hebben jullie tips bij het maken van het keukentje? Groetjess
Ja, zo 10 jaar geleden.. Hij was echt super geworden. Maar ik zou het nog een keer doen. Deze kleine meid krijgt een 2e handsje die ik opknap. Of misschien nog 1 keertje dan, en dan van steigerhout.
Niet gemaakt maar er heeft een x één in het blad landleven gestaan. Misschien staat die ook wel op hun site onder download, weet dat ze zoiets hebben. Om het in te scannen is wat lastig ik heb het bewaard nl. Of hun een mail sturen om te vragen
Mijn man heeft een leuke gemaakt Heeft ooit in een kinderblad gestaan. Daar stond toen een werktekening in.Ik zal er vanavond een foto van maken.
Dit is die van ons. Wel ff scheef kijken.. De werktekening komt uit dit boek: bol.com | Het Baby- En Kinderkamerboek, Onbekend | 9789058551153 | Boeken Het boek staat op op MP te koop, daar kun je nog een foto zien: ⥠Het baby en kinder kinderkamer kinderkamerboek boek zgan - Kinderboeken | Baby's en Peuters - Marktplaats.nl
Mijn man heeft het keukentje 8 jaar geleden gemaakt toen onze oudste 3 werd. Er wordt nog steeds volop mee gespeeld. 't Was even werk om te maken, maar de werkbeschrijving is heel duidelijk. Evt kan je alles op maat laten zagen bij de bouwmarkt. De accesoires heb ik toen bij de Ikea gekocht, het meeste is gewoon nog te koop. Alleen het ladenkastje volgens mij niet meer (Moppe) maar dat hebben heel veel mensen vaak gewoon thuis staan. De knopjes en de lange greep op de oven zijn ook van de Ikea. Als wasbak hebben we gewoon een roestvrijstalen kom gebruikt. En het kraantje is van een fonteintje.
Ik heb deze voor mijn dochtertje gemaakt. Het was een nachtkastje met drie laatjes, ik heb de onderste twee laatjes verwijderd en er een gordijntje voor gemaakt. Het gootsteentje is een drinkbak voor honden, kraantje van marktplaats en knopjes van de xenos als draaiknopjes voor het fornuisje.
O ja, mijn man heeft het het achterwandje erbij gemaakt en bevestigd, het heeft de vorm van het bovenblad van het kastje.
Wij hebben het iets simpeler aangepakt. Een simpel kastje van de Ikea en daar met plakfolie pitten op gemaakt en leuk knoppen gemaakt met deurknoppen. Mijn zoon is nogal groot en de meesten waren te klein voor hem en nu kan ik de kast later ook nog gebruiken als kast.