Ik heb liever altijd taart teveel dan dat mensen elkaar scheel aan moeten kijken om een stukje taart. Dus zou er nog een shnitt of vlaai bij doen.
Zou net weten wat er Hollands aan is, en wat dan nog we wonen in Holland Maar ik ga altijd voor safe. Halve vlaai ofzo erbij.
Ik zou er zeker nog wat bij halen, als je echt stukjes snijdt naar het aantal personen wat ze altijd zeggen heb je in mijn ogen echt een mini stukje taart wat soms zelfs doorschijnend is en al uit elkaar valt voordat je er ook maar met je vorkje in hebt geprikt... En inderdaad als je over hebt, dan is dat de dag erna ook geen ramp, beter te veel dan te weinig!
Ik zou ook voor iets erbij gaan, als is het maar omdat je dan niet hoeft te twijfelen . Zou wel voor appeltaart gaan o.i.d. Voor de afwisseling.
Er hadden op t laatst nog 7 mensen afgebeld dus we hadden ruim genoeg ! Had nog een appeltaart extra gehaald. Maar anders hadden we precies genoeg gehad aan brandweertaart en aardbeienroom dus het aantal personen klopte wel wat erbij stond
ik vind het altijd zo zonde als er veel taart over blijft en het moet worden weggegooid. Dan gaat het mis en eet ik het zelf op terwijl ik dat juist helemaal niet moet doen. Hier hecht de familie meer waarde aan een bak chips en hartige snacks, die gaan altijd wel op.
Ik had voor Jitte's verjaardag 12 minitompoezen en een beklede fototaart voor 9 personen. Als ik de fototaart in 9 stukken had gesneden, waren ze echt belachelijk groot geweest! Ik heb er 12 stukken van gemaakt... Maar goed, hier komen mensen vaak later op de dag, zo na 15.30 en blijven ook eten, dus grote stukken taart is dan niet handig, dan blijf ik weer met het eten zitten.
Ik heb altijd taart over maar geef sowieso mijn moeder en zusje altijd nog een paar stukjes mee en dan voor de kinderen nog een stukje en dan is het vaak wel op. Weggooien doe ik niet en zo maak je nog mensen blij ook