wie merkte dit ook voor de nod?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamavan5bengels, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Morgen is mijn nod, maar sinds een week ben ik misselijk, zere borsten, moeizame ontlasting, sinds gister blauwe aders op mijn hals, borsten en tepelhof en sinds vandaag zeurende pijn onderin mijn buik.

Maar ook tijdens seks dat het lijkt of alles in je vagina verdooft aanvoelt en het lijkt alsof het niet dieper kan als normaal. Heb dit bij alle 3 mijn zwangerschappen gehad en nu weer, wie herkent dit ook?

ik heb wel al 2 testen gedaan, vrijdag en eentje vandaag, maar beide negatief. Ik dacht sneller te kunnen testen omdat ik al deze verschijnselen heb dus. Ik wacht het maar weer af tot donderdag, ga dan weer opnieuw testen.

Maar vroeg me af of iemand dit ook herkent.

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Een deel van de symtonen herken ik zeker weten! Die had ik voor mijn NOD ook! Zoals misselijk, zeurend gevoel in de onderbuik, maar bovenal pijnlijke borsten en blauwe aders op mijn borsten en tepelhof!

Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent!

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik herken ook een deel van je symptomen. Misselijk, steekjes in m'n onderbuik en duidelijk andere borsten/tepels. Succes!

4. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi mama van 3 bengels,

Hier was eens weer. Heb je al getest?
    Ik gistermiddag, negatief. Maar was ook een heel goedkoop testje....zo'n dipper.
    Ik heb nog geen ongi-klachten, wel ander soort rugpijn en pijn helemaal onder in de buik en aan de zijkanten (rondom het gebied van de eierstokken). Ik durf niet te testen, bang voor een negatief resultaat.
    Hoe staat het bij jou?

Groetjes!

Share This Page